παραλειπόμενα εορταστικά

, , 11 σχόλια
Σας είχα υποσχεθεί να σας δείξω τί άλλο έκανα με τα ελατάκια της προηγούμενης ανάρτησης. Να λοιπόν η μικρή μου σύνθεση που βρήκε τη θέση της επάνω στο τζάκι. Με δυο ελατάκια σε σχέδιο της MaryJ, που την ευχαριστώ και από εδώ για το υπέροχο πατρόν της, δύο μανιταράκια σαν αυτά που μας έδειξε τις προάλλες η Δήμητρα, στης Ζήνας, ένα ρεσό και όλα αυτά επάνω σε μια βάση από φυσικό κομμάτι ξύλου.



Στα μανιτάρια ακολούθησα τις οδηγίες κάνοντας λίγες αλλαγές μια και δεν έτυχε να έχω βελανίδια με τα σκουφάκια τους αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο πιστεύω. Πήρα καπάκια (μπουκαλιών νερού) τα έβαλα επάνω στην κόκκινη τσόχα με λίγο υλικό γεμίσματος ανάμεσα και στη συνέχεια τράβηξα την κλωστή που είχα περάσει αρχικά περιμετρικά στην κόκκινη τσόχα. Κάπως έτσι όπως φτιάχνω και τα υφασμάτινα κουμπιά, για τα οποία βρήκα ότι έχω ήδη ένα έτοιμο tutorial, ξεχασμένο, ευκαιρία να το ανεβάσω μετά τις γιορτές. Για κορμό τόσο στα μανιτάρια όσο και στα έλατα έβαλα και πάλι φυσικό ξύλο.


Το σύνολο συμπληρώθηκε με ένα στεφάνι σε βάση χάλκινου σύρματος κι αυτό στολισμένο με φυσικά υλικά...


και δυο αγγελάκια γύρω από ένα αστέρι που έφτιαξα πάλι με χάλκινο σύρμα. Τα χαριτωμένα αγγελάκια θα τα βρείτε εδώ μαζί με τις οδηγίες για την κατασκευή τους.


Σχολικές διακοπές από αύριο πράγμα που σημαίνει -εν μέσω άλλων- οι υπολογιστές θα είναι κατειλημμένοι από τη νεολαία του σπιτιού, γι' αυτό σας εύχομαι από σήμερα καλές γιορτές!

11 σχόλια:

  1. Το tutorial οπωσδήποτε να το ανεβάσεις,θα το χρειαστώ.Όσο για τα diy πραγματάκια και στολιδάκια που έφτιαξες ,πιστεύω ότι η χαρά που θα σου δίνουν κάθε φορά που τα βλέπεις ,είναι μεγάλη αφού είναι φτιαγμένα από τα χεράκια σου.Τα αγγελάκια είναι καταπληκτικά ,ιδανικά για το δέντρο ή για γιρλάντα.
    Και του χρόνου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι γιορτινές σου δημιουργίες και ευχαριστώ που τίμησες τα μανιταράκια μου! Νομίζω πως τα δικά σου βγήκαν ακόμα πιο όμορφα :) Καλά Χριστούγεννα Δήμητρα και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου .Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!
    Καλές γιορτές, καλά να περάσεις με την οικογένειά σου!!!
    Περιμένω την διεύθυνσή σου στο mail μου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει το σύνολο που έφτιαξες πάνω στο τζάκι!! Είναι γιορτινό και η κάθε σύνθεση ευδιάκριτη!!
    Τα δεντράκια σου είναι μία απόλαυση!!!
    Καλές γιορτές και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δήμητρα μου τι ωραία που δείχνουν...το τζάκι σου δείχνει πανέμορφο και ειδικά το βράδυ... Πολλά φιλιά κορίτσι μου και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τι ωραία που ταίριαξαν! Πάω να χαζέψω και παλιότερα σχέδιά σου! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το τζάκι είναι πολύ όμορφο!Αλλά και τα στολιδάκια σου δεν πάνε πίσω!Αυτά τα χαριτωμένα αγγελάκια που πετάνε προς το άστρο είναι πολύ όμορφα Δήμητρά μου!
    Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφη διακόσμηση, Δήμητρα μου!!! Το ξύλο με τα ελατάκια είναι το αγαπημένο μου :))) Καλές γιορτές, με αγάπη και υγεία!!! Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλά τέλεια Δήμητρα μου!
    Εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο και χαρούμενο 2015!
    Νομίζω ότι θα γεμίσω τον τόπο μεταλλικά αστέρια! Κρίμα που πέρασαν οι γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://internetgreeksites.blogspot.gr/
    Ελληνικός Αλφαβητικός Web Κατάλογος - Ελληνικός Θεματικός Κατάλογος Ίντερνετ - Καταχώρηση ιστοσελίδας ή ιστολογίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget