σε χριστουγεννιάτικο κλίμα...

, , 34 σχόλια
με μερικές δημιουργίες για το σχολικό bazaar.

Αστέρια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο (αν και προτίμησα να τα φωτογραφίσω στο φυσικά στολισμένο ξερόκλαδό μου).




Πουλάκια και πάλι, τι να κάνω τους έχω μεγάλη αγάπη! Εξάλλου δέντρα είναι αυτά, έχουν και τους ενοίκους τους.



Και ελατάκια που μπορούν να στολίσουν με χίλιους δυο τρόπους καθετί γύρω μας αυτό τον καιρό. Από κάρτες μέχρι στεφάνια και οποιαδήποτε γιορτινή σύνθεση.


Εδώ στολίζουν γλαστράκια, όπως είχε σκεφτεί και η δημιουργός του πατρόν.


Ήμουν ανάμεσα σ' αυτές τις δύο αποχρώσεις. Τελικά κατέληξα στην πρώτη και...


την επόμενη φορά θα σας δείξω πώς στόλισα με τέτοια ελατάκια το τζάκι.

34 σχόλια:

  1. Δήμητρα μου τα λάτρεψα όλα, αστέρια, πουλάκια και δέντρα. Τα δεντράκια που στηρίζονται πάνω στη χρυσή βάση, φελλός είναι; Υπέροχα γεια στα χέρια σου κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Χριστίνα, φελλός είναι! Είχα πολλούς περισσευούμενους από μία εποχή που είχαμε εμφιαλώσει κρασί. Σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Δήμητρα αλλά εγώ λάτρεψα τα ελατάκια στην χρυσή βάση τους!!! Γεια στα χέρια σου. Καλές γιορτές να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δήμητρα! Καλές γιορτές και από εμένα!

      Διαγραφή
  3. Είναι τρέλα και τα δεντράκια και οι κουκουβαγίτσες και όλα!Μπράβο!!Και του χρόνου^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Λίλια, από τώρα σημειώνω μια ιδέα για του χρόνου που δε μου βγήκε φέτος! Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  4. Είναι όλα πανέμορφα! Μπράβο σου. Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νίκη! Καλές γιορτές και σε εσένα!

      Διαγραφή
  5. Όλα μα ολα ειναι τόσο ξεχωριστά και πανέμορφα,μακάρι να ήξερα να επλεκα,θα ηταν πρωτα στην επιλογή μου....φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία! Είναι... πολυμορφικό το βελονάκι, για κάθε περίσταση μπορείς να φτιάξεις πράγματα με αυτό. Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  6. Δήμητρα Καλώς σε βρήκα !!Πολύ ωραία όλα, ξεχώρισα τα μαύρα άσπρα ελατάκια (γιατί άραγε ;) !!Καλές γιορτές φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, λογικό, με την όμορφη άσπρη-μαύρη διακόσμησή σου αυτά ταιριάζουν! Καλώς ήρθες και καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετικά όλα!!!
    Μου αρέσει η παιχνιδιάρικη πολυχρωμία στα πουλάκια!!!
    και οι γλαστρούλες με τα ελατάκια είναι χάρμα οφθαλμών!!
    Καλή συνέχεια στις προετοιμασίες - δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια και προορίζονταν για σχολικό bazaar είπα να μη μείνω στα "χριστουγεννιάτικα" χρώματα! Σ' ευχαριστώ Αλεξάνδρα και εύχομαι καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα όλα, Δήμητρα!!!!! Καλές γιορτές κορίτσι! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ειρήνη! Καλές γιορτές και σε εσένα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα Δήμητρα όλα! Το πρώτο αστέρι ειδικά είναι φανταστικό!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κατερίνα! Το αστέρι το είχα ξαναφτιάξει και πέρσι σε λευκό, είναι από τα πατρόν που έχω ξεχωρίσει. Καλές γιορτές να έχεις!

      Διαγραφή
  10. Τί όμορφα πού είναι όλα Δημητρά μου!!
    Λάτρεψα τίς κουκουβάγιες!!Υπέροχες!!
    Αλλά καί τά ελατάκια,σκέτη γλύκα!!
    Καλές γιορτές!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δήμητρα! Καλές γιορτές εύχομαι!

      Διαγραφή
  11. μα τι όμορφα!!!! λατρεψα τα δεντρακια σου Δημητρα! εκπληκτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ζήνα κι εμένα ήταν τα αγαπημένα μου φέτος τα δεντράκια! Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  12. ΟΙ κουκουβάγιες γλυκύτατες δεν λέω....αλλά τα ελατάκια στις βάσεις τους είναι απίθανα!!!! εγκαταστάθηκαν στην καρδιά μου. Μπράβο σου και του χρόνου να είσαι καλά.
    Καλές γιορτές να έχεις με υγεία.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία. Φρέσκο το σχέδιο της MaryJ και διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Σ' ευχαριστώ και καλές γιορτές και από εμένα!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφα πραματάκια που έχεις φτιάξει; Κόλλημα το βελονάκι...!

    Φιλιά Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα άμα κολλήσεις με το βελονάκι το κουβαλάς μαζί σου για πάντα! Σ' ευχαριστώ Χριστίνα, καλώς ήρθες και καλές γιορτές να έχεις!

      Διαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφα!!!!!!!!!!!ξετρελάθηκα με τις κουκουβάγιες! Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Τούλα! Καλώς ήρθες και καλές γιορτές να έχεις!

      Διαγραφή
  15. Hi! you made a great job with the trees! I'm glad you like my pattern :) A big kiss and Merry Christmas ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for the great pattern MaryJ! Later I will post my last(?) creation with your lovely trees. Merry Christmas!

      Διαγραφή
  16. Τι υπεροχα στολίδια! Οι κουκουβάγιες απλά τρέλλα! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget