επιστροφή

, , 24 σχόλια
και καλώς σας ξαναβρίσκω! Η χαλάρωση του καλοκαιριού έδωσε απότομα τη θέση της σε ένα φουριόζικο και απαιτητικό φθινόπωρο και κάπως έτσι έφτασα ένα βήμα πριν το χειμώνα για να το συνειδητοποιήσω. Βοήθησε και η ατάκα που άκουσα λίγες μέρες πριν "μαμά, μη στολίσουμε ακόμη, έτσι;" κι αυτό ενώ το τζάκι μας έκαιγε φορώντας ακόμα τα καλοκαιρινά του. Συναπαντήθηκα με εκείνη τη γνωστή κεραμίδα "ποιός ήρθε" και σιγά-σιγά το χωνεύω.



Σας χαιρετώ με τη φίλη μου που έφτιαξα πριν λίγο καιρό και πάω να μάθω τα νέα σας πόρτα-πόρτα!

24 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες πίσω! Η φίλη σου, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε καλως την !!!! Welcome back με μια υπέροχη κουκουβάγια σε κλαδί! Μη χαθείς ξανά ε;;; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστίνα! Τώρα χειμώνιασε για τα καλά, καιρός για blogging, χεχε!

      Διαγραφή
  3. Η φίλη σου καταπληκτική!!! Καλώς (ξανά)ήρθες κορίτσι μου! Μου είχες λείψει:)) Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ειρήνη! Κι εμένα μου λείψατε!!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς μας ήρθες,'Αγιε Βασίλη!χαχαχαχαχαχαχαχΦιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χοχοχο, έχεις λίστα παιδί μου, να την περιποιηθώ; με βρήκες στις καλές μου!

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήρθες,και εύχομαι καλες και όμορφες δημιουργίες οπως η φιλη σου....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία! Πήρα δυνάμεις και επανακάμπτω!

      Διαγραφή
  6. Καλώς την! Την κατάλληλη εποχή μας γύρισες, λίγο πριν τα Χριστούγεννα! Η κουκουβάγια στο κλαδί είναι τέλεια!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να λέμε την αλήθεια, Λίλια, την ψιλοβαριέμαι αυτή την εποχή, αλλά αφού δεν αλλάζει, τι να κάνω; υπομονή και συνεχίζω!

      Διαγραφή
  7. Καλώς ήρθατε!! Καλώς ήρθατε!!!
    Εσύ και η αξιολάτρευτη κουκουβάγια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Welcome Back ;)) !!!! Ελπίζω να είσαι καλά!! Πες μου σε παρακαλώ, ποιο παιδί είναι αυτό που δεν θέλει να στολίσει?? χαχαχα Εγώ θα τα πω τα νέα μου στην κουκουβάγια γιατί είναι και όμορφη!! :)) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε Ελεάνα, που να 'ναι; Αν το βρει κανείς πάντως, το υιοθετώ αυτό το καλόβολο παιδάκι!

      Διαγραφή
  9. καλως ήρθες!!! μας ελειψες Δημητρουλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Ζήνα, κι εσείς μου λείψατε!

      Διαγραφή
  10. Καλώς σε ξαναβρίσκουμε !!! Μ' αυτή την καταπληκτική δημιουργία με κουκουβάγια !!! Και αναμένουμε συνέχεια !!! Καλό σου απόγευμα και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα ξεχάσει αναπάντητα σχόλια εδώ! Σ' ευχαριστώ Ιωάννα, καλό απόγευμα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  11. Μια γλύκα η φίλη σου! Μας έλειψες! Πολύ χαίρομαι που επέστρεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που ξαναβρισκόμαστε Κατερίνα! Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget