Photoboard - Ιούνιος '14

, , 16 σχόλια
Κάνω μια μικρή διακοπή από το διάλειμμά μου (για διακοπές ούτε λόγος) και σας χαιρετώ με το photoboard μου του Ιουνίου! Σπάνιο φαινόμενο για εμένα αλλά ναι, έβλεπα τον υπολογιστή και δεν ήθελα να τον πλησιάσω (και ακόμα δηλαδή κάπως έτσι είμαι, δεν έχω επανέλθει). Ανήκουστα πράγματα... Μόνο για να δω το επόμενο επεισόδιο του Breaking Bad τον άνοιγα. Δεν ξέρω πώς μου είχε ξεφύγει αυτή η σειρά ως τώρα, αλλά με το που άρχισα να τη βλέπω κόλλησα. Από το 1ο επεισόδιο του 1ου κύκλου ως το τελευταίο του τελευταίου κύκλου. Και πάλι ανήκουστα πράγματα για 'μένα, οπότε συγχωρήστε μου και το παρακάτω παιχνιδάκι μου...


Ο μήνας που μας πέρασε είχε το πολυπόθητο τέλος των εξετάσεων. Επιτέλους τα παιδιά άρχισαν τα μπάνια τους, κλασσικά είμαι αυτή που τα άρχισε τελευταία και βεβαίως έχω τα λιγότερα από όλους μας στην καταμέτρηση. Από κατασκευές-δημιουργίες δεν ήταν πολύ παραγωγικός ο μήνας αλλά μόλις προχθές παρέλαβα τα καλοκαιρινά μου νήματα και δεν ξέρω με τι να πρωτοξεκινήσω. Γίναμε και λίγο τουρίστες στον τόπο μας μια και είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε συγγενείς από πολύ-πολύ μακρυά. Ξαδέρφια που είχαμε σχεδόν μια εικοσαετία να βρεθούμε ξαναϊδωθήκαμε, γνωρίσαμε ανίψια που ως τώρα ήταν μόνο πρόσωπα σε φωτογραφίες, όμορφες στιγμές που μακάρι να ήταν ευκολότερο να τις ζούσαμε πιο συχνά.


Από μια γρήγορη ματιά που έριξα, είδα ότι οι περισσότερες είστε παρούσες, οπότε έχω πολύ μεγάλη βόλτα να κάνω και να διαβάσω τι γράφηκε όσο εγώ χαζολογούσα!

16 σχόλια:

  1. χαχαχαχ παρε ταμπλετ !!!!

    τελεια..καλοκαιρακι κοιτα να ηρεμισετε, να περασετε υπεροχα και ασε το πισι στην ακρη!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ο γιος μου απηύδησε! στο τάμπλετ του είδα τα περισσότερα επεισόδια, από καναπέ σε καναπέ και το βράδυ στο κρεβάτι...
      φιλιά Ζήνα, καλά να περνάτε κι εσείς!

      Διαγραφή
  2. Αναμένουμε τα νέα σου!!!!!!
    Καλο μας ξημερωμα
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mεγάααλο κόλλημα το Breaking Bad...
    Καλά να περάσετε και το υπόλοιπο του καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, Χριστίνα, μεγάααλο! Καλή συνέχεια και σε εσάς!

      Διαγραφή
  4. όμορφες καλοκαιρινές στιγμές να περάσετε...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία, καλά να περνάς και εσύ!

      Διαγραφή
  5. Καλώς τήν!!Κάπως έτσι νοιώθω καί εγώ αυτές τίς ημέρες!!Ούτε διάθεση γιά blogging ή δημιουργίες!!Απολαμβάνω τήν κόρη μου!!!Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου στό photoboard !!!Καλό καλοκαίρι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν την έχω δει τη σειρά, θα την έχω υπόψη μου όμως!!!
    Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές Δήμητρα, το διαδίκτυο εξάλλου μπορεί πάντα να περιμένει στο παρασκήνιο καθώς το προσκήνιο είναι η πραγματική ζωή :)
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δήμητρα καλώς ήρθες!!! Κι εγώ μια από τα ιδία νιώθω, ένα πράγμα να βλέπω το λαπτοπάκι και να αλλάζω δωμάτιο: D
    Αφού είδες και εσύ ολόκληρο το breaking bad... αλίμονό μου!
    Εύχομαι να απολαύσεις το καλοκαίρι σου και τα μπάνια σου και το blogging εδώ είναι! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ τι μας έχει πιάσει όλες μας?!?! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου Δήμητρα! Να σε ρωτήσω αν κατάλαβα καλά αγόρασες νήματα μέσω ιντερνέτ? Αν ναι από που γιατί και εγώ ενδιαφέρομαι!
    Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και πολύ καλά κάνεις και απέχεις...γεμίζεις μπαταρίες με εικόνες από την πραγματική σου ζωή...την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχχχχ τι όμορφες, καλοκαιρινές εικόνες!!! Να περνάς όμορφα Δήμητρα μου και ας είσαι μακριά μας :))) Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μου άρεσε η photo του moodboard!! Relax and have fun!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να περνάτε όμορφα και αφήστε την ηλεκτρονική εξάρτηση από Σεπτέμβρη χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget