flying in the rain

, , 50 σχόλια
Αυτός ο δροσερός καιρός με τη βροχούλα και τον αέρα εκτός από απόλαυση είναι και έμπνευση. Έτσι λοιπόν, από το κλαδάκι μου (αυτή τη φορά λεμονιάς) κρέμεται ένα συννεφάκι φορτωμένο την ασημένια του βροχή και ένα γκρι-κόκκινο αερόστατο που είπε να εκμεταλλευτεί το αεράκι και άρχισε το ταξίδι του.



Άλλο ένα εδώ δίπλα μου, έτοιμο χρωματιστό και πεισματάρικο, αρνείται να βγει με συννεφιά και περιμένει το ήλιο. Μεταξύ μας, η ματαιδοξία του τα φταίει αφού ξέρει ότι μ' αυτόν τον καιρό δε θα φανούν τα χρώματά του στη φωτογραφία...

50 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη σύνθεση Luna μου!!!Κι εδώ φυσάει πολύ και μάλιστα με κρύο αέρα
    Ααααχχχχ πότε θα καλοκαιριάσει;;;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Χαρά! Εδώ βρέχει του καλού καιρού τώρα!

      Διαγραφή
  2. Μου θύμισες το τραγουδάκι "το σύννεφο έφερε βροχή" και εσένα Δήμητρα μια πολύ όμορφη έμπνευση....καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία, όπως τα λες, πολλή βροχή!

      Διαγραφή
  3. Μα να είναι το πιο όμορφο συννεφάκι που είδα? Φανταστική κατασκευή!!!Και ναι!!! Ταιριάζει με τον καιρό που έχει τις μαύρες του, αλλά αυτό που είδα μου έφτιαξε τη διάθεση! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Λίλια, χαίρομαι πολύ που σου έφτιαξε τη διάθεση!

      Διαγραφή
  4. Ωω! Πολύ γλυκό...
    Ο καιρός μας κρατάει μούτρα αλλά που θα πάει...θέλει δε θέλει θα καλοκαιριάσει.
    Σε αναμονή λοιπόν...
    Καλημέρα, όλη μέρα...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία είναι κι αυτά τα μουτράκια, ξέρω είμαι ανάποδη αλλά από τις ανελέητες ζέστες που θα μας έρθουν, τα προτιμώ Αννιώ! Καλό σου βράδυ και σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Τι τέλειο !!! Ακόμη μια φανταστική δημιουργία σου, Luna!!! Μ'αρέσουν όλα τα στοιχεία του και ο τρόπος που τα συνδύασες !!! Ειδικά, το αερόστατο και οι ασημένιες σταγονίτσες ... δεν έχω λόγια !!! Καλή σου μέρα και καλό δημιουργικό μήνα !!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σ' ευχαριστώ Ιωάννα! Μόλις διάβαζα την ανάρτησή σου για τη Μάγια Αγγέλου. ♥

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφο Δήμητρα!!! Θέλω κι εγώ να κάνω κάτι με κλαδάκι, έχω ζηλέψει τα δικά σου :))) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις, να κάνεις Ειρήνη! Και γρήγορο είναι και εύκολο και ο μικρός σου μπορεί να συμμετέχει και να φτιάξετε παρέα ένα όμορφο διακοσμητικό για το δωμάτιό του! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. πολυ μου αρέσουν αυτές οι κατασκευές σου! από την προηγούμενη φορά που είδα τα λουλούδια σκεφτόμουν να κάνω κάτι αντίστοιχο και να γράψω τα ονόματα των παιδιών πάνω και να το κρεμασω στην πόρτα του δωματίου τους! σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου στο link party μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μάχη! Όπως έλεγα και στην Ειρήνη από πάνω είναι ό,τι πρέπει για διακόσμηση παιδικού δωματίου! Εγώ σ' ευχαριστώ για τα link parties σου, που μας δίνεις την ευκαιρία να γνωριζόμαστε μεταξύ μας!

      Διαγραφή
  8. Εχεις τεράστια φαντασία και πραγματικά κάνεις απίστευτα πράγματα !! Οι σταγόνες σου και το αερόστατο είναι σούπερ!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νικόλ! Είναι εθισμός αυτά τα κλαδάκια. Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο και αυτό το κλαδάκι σου! Μου κόλλησε και εμένα να κάνω κάτι παρόμοιο βλέποντας τα δικά σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, φτιάξε κι εσύ Νίκη! Είναι και ευκαιρία για βόλτα προς αναζήτηση του κατάλληλου ξύλου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλά,Δημητρούλα μου,είναι ΤΕΛΕΙΟ!!Απίστευτη η ιδέα σου!!Τό λάτρεψα!!Ιδίως οι σταγόνες,φοβερές!!Μπράβο σου!!Καλό μήνα!!Καλό καλοκαίρι(καί άς βρέχει)!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δήμητρα! Καλό καλοκαίρι (ωραίο είναι και το δροσερό)! Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. !!!Πολύ όμορφο (και επίκαιρο!!!). Οι σταγόνες είναι πράγματι το κάτι άλλο, απογείωσαν το σύνολο!!! Καλησπέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αλεξάνδρα! Οι σταγόνες περίμεναν εδώ και καιρό στο κουτί με τις χάντρες, μέχρι που εδώ βρήκαν τη θέση τους. Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Είναι υπέροχο ,μου αρέσουν πάρα πολύ αυτές η κατασκευές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κατερίνα! Εδώ πλέον το χειμώνα με ρωτάνε ποιό ξύλο να ρίξουν στο τζάκι, μη τυχόν και μου πάρουν κανένα από τα κρατημένα μου γι' αυτές τις κατασκευές!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο έγινε! Απίθανη λεπτομέρεια οι πέρλες/δάκρυα που μιμούνται την βροχή! Μπράβο Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χριστίνα! Ναι αυτές οι σταγόνες πουθενά αλλού δε μου φαινόταν να ταιριάζουν, εδώ όμως είναι το σημείο τους!

      Διαγραφή
  14. Βάλθηκες να μας τρελλάνεις!!!! :))) Τα λατρεύω αυτά που φτιάχνεις και κρεμάς!! Αυτές τις σταγόνες.. ακόμα προσπαθώ να καταλάβω τι είναι και πως τις έπιασες!!
    Φιλιά. Καλό απόγευμα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαντρούλες είναι Ελεάνα, μικρές χαντρούλες! Και μου τελειώνουν τώρα, δεν είχα πολλές και πρέπει να ξαναβρώ. Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΟΛΗΣΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ .ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Βασιλική, φτιάξε και βάλε μας φωτο να τα καμαρώσουμε κι εμείς! Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Τόσο όμορφο και τόσο απλό.... μπράβο! (από το πάρτυ της Μάχης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία! Πέρασα από το blog σου και είδα κι εκεί πάρτι! Πρέπει να οργανωθούμε γιατί πολλά τα χάνουμε!

      Διαγραφή
  17. Καταπληκτικό!!! Καλοτάξιδο το αερόστατο!! :) (από το πάρτυ της Μάχης κι εγώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ειρήνη! Μ' έκανες να σκέφτομαι το επόμενο κλαδάκι με αρκουδάκια επάνω. Και έχω και από αυτό το μαλλιαρό νήμα σε καφέ χρώμα!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφη και γλυκιά ιδέα!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταρχήν πόσο χαίρομαι που βρήκα και μία ανάρτηση που χαίρεται τον καιρό :)
    Κατά δεύτερον, υπέροχη η σύνθεσή σου και κατά τρίτον, αναμένω να δω και το ματαιόδοξο αερόστατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα, μια χαρά δεν είναι ο καιρός βρε Δήμητρα; Θα 'ρθουν κι οι μέρες που δε θα μπορούμε να σταθούμε πουθενά από τη ζέστη, θα 'ναι καλύτερα τότε;
      Το ματαιόδοξο περιμένει ξαπλωμένο στο τραπεζάκι τη συναρμολόγησή του. Πρέπει σήμερα-αύριο να το τελειώσω γιατί προορίζεται για δωράκι βάφτισης την Κυριακή!

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφο έγινε, ότι πρέπει για τη σημερινή μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι Κατερίνα κι εμείς εδώ χθες είχαμε βροχή!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο Δήμητρα! Τόσο όμορφη σύνθεση, τόσο ιδιαίτερη η βροχή με τις σταγόνες της! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα σχόλια είναι δύο, γιατί πριν λίγο αποσυνδέθηκα, και το σχόλιό μου φαινόταν να χει διαγραφεί! Με έχεις εις διπλούν.. Συγνώμη.. τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα δεν πειράζει Βέρα, σ' ευχαριστώ! Τα γνωστά κόλπα του blogger!

      Διαγραφή
  23. Χρυσοχέρα!Μπορούν να γίνουν υπέροχα δωράκια μόμπιλ για παιδικά δωμάτια .Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς γίνονται τα περισσότερα Αλέκα! Πολλές φορές θυμάμαι κάποιο και λέω, αυτό δεν το ανέβασα, μετά ψάχνω να βρω φώτο και ούτε που έχω προλάβει να το φωτογραφίσω... Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. ti yperoxa!!!! πανεμορφα Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πωπωπω τόσο απλά σχέδια αλλά τόσο ωραία σύνθεση! Μου φαίνεται θα αρχίσω να μαζεύω κλωναράκια κι εγώ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget