μισές δουλειές σήμερα...

, , 36 σχόλια
γιατί αν περιμένω να ολοκληρωθούν μπορεί και να περάσουν αρκετές μέρες ακόμα. Για αρχή ένα... doily που έλεγε και η γιαγιά μου, το οποίο στη συνέχεια σκέφτομαι να το απλικάρω μαζί με διάσπαρτα λουλούδια σαν αυτό δίπλα του, επάνω σε ύφασμα και όλο αυτό να γίνει ένα ράνερ. Είμαι ακόμη σε αναζήτηση του κατάλληλου υφάσματος. Προς το παρόν υπομονετικά περιμένει την ολοκλήρωση του μπλοκαρίσματός του.


Το πατρόν σε σχεδιάγραμμα θα το βρείτε εδώ. Ένα πολύ όμορφο blog στα ουγγρικά, αλλά μην πτοείστε, το σχεδιάγραμμα είναι κατατοπιστικότατο και δε χρειάζεται τίποτε άλλο. Το σχεδιάγραμμα πάλι για το μικρό λουλουδάκι θα το βρείτε στο e-crochet της Niatta. Το είχα εδώ και καιρό στα υπ' όψιν και μόλις είδα το μεγάλο, αμέσως μου ήρθε αυτό στο μυαλό. Δεν ταιριάζουν ωραία μαζί;

Στη συνέχεια είπα να ξανακάνω μία δοκιμή στη μικροϋφαντική, ανεβαίνοντας επίπεδο. Μέχρι τώρα ότι είχα κάνει ήταν με ένα νήμα και δίχως κανένα σχέδιο. Απλά πράγματα δηλαδή σαν το παρακάτω βραχιόλι που όλη την ομορφιά την παίρνει από το ντεγκραντέ νήμα και μόνο.


Αλλά η Μαρία με τις οδηγίες της στο αγαπημένο pokotali με ξεσήκωσε. Μην περιμένετε κανένα αριστούργημα σαν εκείνα των χεριών της, μια πρώτη δοκιμή έκανα να φτιάξω ένα φυλλαράκι σε γκρι φόντο. Δεν ξέρω καν αν η τακτική που ακολούθησα, να κάνω πρώτα όλο το φόντο δηλαδή ήταν η σωστή ή πρέπει να δουλεύεις γραμμή-γραμμή.


Χα ναι, τα χάλια του έχει, αλλά μ' αρέσει! Το καφέ περίγραμμα το έκανα μετά με τη βελόνα σε μια προσπάθεια να σουλουπωθεί κάπως. Έπρεπε να είχα διαλέξει πιο σκούρο πράσινο για να προβάλει πιο ξεκάθαρα μέσα από το γκρι. Τέλος πάντων, η Μαρία θα τραβάει τα μαλλιά της, αλλά δεν το βάζω κάτω θα ξανά προσπαθήσω!


Και μετά το παραπάνω σοκ σας χαιρετώ με μία από τις συνηθισμένες πλάκες του γιου μου. Αυτά μου κάνει και μετά κάθομαι και γελάω μόνη μου όταν τα βλέπω.

36 σχόλια:

  1. Οι προσπάθειες σου για όμορφες δημιουργίες εύχομαι να μην σταματήσουν ποτέ!!
    Το ράνερ θα γίνει πανέμορφο πιστεύω, το βραχιολάκι μου άρεσε πάρα πολύ!!
    Οι πλάκες των παιδιών ότι καλύτερο για να χαμογελάμε!!
    Καλή συνέχεια στην Τρίτη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαντρίνα, η ευχή σου ευχή για όλες μας! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σου συνονόματη!
    Το ράνερ νομίζω πως όταν ολοκληρωθεί θα είναι μοναδικό! Και το βραχιόλι εμένα μου φαίνεται πολύ πολύ όμορφο!
    Οι νίντζα ετοιμάζονται για έφοδο στο ψυγείο;;
    Καλό κουράγιο γιατί ο τίτλος και ο πρόλογος αφήνουν υποψίες δύσκολων ωρών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γειτόνισσα! Πλησιάζουν οι προαγωγικές του γυμνασίου, δεν παραπονιέμαι γιατί άλλος κάνει τη σκληρή δουλειά αλλά όσο να 'ναι με θέλει απίκο με το βιβλίο στο χέρι να μου το λέει όλο και πάλι και πάλι και πάλι...
      Όσο γι' αυτούς τους σατανικούς τύπους, όλο παιχνίδι μεταξύ τους και ούτε ένα ψυγείο να κρατήσουν κλειστό δε μπορούν!

      Διαγραφή
  3. Το ράνερ θα γίνει τέλειο μόλις τελειώσει...θα περιμένω να το δω ολοκληρωμένο.Το βραχιόλι είναι ιδιαίτερο!Φιλιά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δούμε, έχω κι εγώ αγωνία! Φιλιά Λίλια!

      Διαγραφή
  4. Γεια στα χέρια σου Δήμητρα ... θα μου άρεσε αυτό το ράνερ να μπει σ ένα λινό ύφασμα σε χρώμα και απομίμηση τσουβαλιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στο μυαλό μου είσαι Χριστίνα! Κάτι τέτοιο ψάχνω κι εγώ!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Τα ράνερ είναι πολύ όμορφα και ωραία ιδέα για διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη. Τραπεζομάντιλο μόνο όταν τρώμε στρώνω, μετά το μαζεύω. Ένα ράνερ είναι αρκετό πιστεύω τις άλλες ώρες.

      Διαγραφή
  6. Η αρχή του ράνερ φαίνεται υπέροχη,οπότε θα είναι τέλειο όταν ολοκληρωθεί!Επίσης πολύ όμορφο το πλεκτό βραχιόλι και με ωραία χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ιωάννα! Αυτό το νήμα ναι, έχει χρώματα αγαπημένα!

      Διαγραφή
  7. Wonderful creations!!!
    Have a nice day,greetings.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά το ράνερ σου θα γίνει θεϊκό είμαι σίγουρη, όσο για τις μικροϋφαντικές σου προσπάθειες, πολύ σύντομα θα φτιάχνεις κι εκεί μικρά αριστουργήματα. Χωρίς όμως πλάκα Δήμητρα, την ανάρτηση έχουν κλέψει οι νίντζα. Τι στην ευχή έχεις κρυμμένο στο ντουλάπι και οργάνωσαν έφοδο, μου λες;!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα είδες Σοφία, ορειβασία σε ψυγείο δεν είχατε ξαναδεί! Ο μοβ τα κατάφερε, ο κίτρινος το παλεύει, για τον πορτοκαλί δεν ξέρω ακόμη, φοβάμαι ότι θα τον φάει το μαύρο σκοτάδι όπως τον γαλάζιο...

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα χρώματα σου στο doily (πετσετάκι)!
    Ευχαριστώ για το σχέδιο αλλά και την αναφορά σου στο αρχικό μου σχέδιο του μοτίφ της σειράς "Όλα κόκκινα!" Πράγματι, με το ίδιο νήμα, είναι ταιριαστά. Διάσπαρτα ακανόνιστα σε κάποιο ουδέτερο χρωματικά ύφασμα θα γίνουν ένα εκπληκτικό ράνερ. Καλό απλικάρισμα!
    Για τα υπόλοιπα δεν έχω την ειδίκευση να εκφέρω γνώμη αλλά σαν αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αννίτα! Και για την επίσκεψη αλλά και για την έμπνευση και τις γνώσεις που μοιράζεσαι μαζί μας!

      Διαγραφή
  10. Είναι όμορφα όλα αλλά περιμένω να το δω κι ολοκληρωμένο πως θα βγει! Σιγουρα θα είναι υπέροχο! Καλημέρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία! Όταν καταλήξω σε ύφασμα, θα το ολοκληρώσω. Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες! Φαίνεται έχεις ανοίξει πολλές δουλειές γι' αυτό μένουν και μισές αλλά έτσι πάει!! Περιμένουμε τα αριστουργήματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς με καταλαβαίνεις Κατερίνα! Πάντως το συγκεκριμένο προχωράει. Έτοιμο το ύφασμα, έκανα και το απλικάρισμα, κάτι λίγο θέλω ακόμη στο τελείωμα και θα είναι έτοιμο.

      Διαγραφή
  12. πολύ όμορφο!!! Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κωνσταντίνα και καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  13. Δημητρα, το βραχιολι υπεροχο!!!! χρυσοχερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ζήνα! Για κάποιο περίεργο λόγο ότι έχω φτιάξει μ' αυτό το νήμα ενώ μου αρέσουν τόσο τα χρώματά του, δε μου αρέσει το αποτέλεσμα και το ξηλώνω. Μόνο αυτό το βραχιόλι έχει σωθεί!

      Διαγραφή
  14. Χαίρομαι οταν η μαθήτρια ξεπερνάει την δασκάλα !!!!! υπέροχο το βραχιόλι σου και το φύλλο που έκανες..... αλλά πρέπει να δουλεύεις σειρά σειρά ....και λόγος είναι οτι το νήμα έχει βάρος όσο και να μη το καταλαβαίνουμε. έτσι αν κάνεις τον φοντο πρώτο και μετά αρχίζεις να γεμίζεις το κενό το σχήμα θα παραμορφωθεί , Οι νίντζα του γιού σου άπαιχτοι.
    Καλό σ/κ
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαθήτρια, Μαρία μου, απέχει χιλιάδες χιλιόμετρα από το να πλησιάσει καν τη δασκάλα, ούτε λόγος να την ξεπεράσει.
      Όντως έκανα βλακεία με το φόντο. Παραμορφώθηκε αυτό που ήταν τόσο δα, στην τύχη έβαζα τη βελόνα μετά για το φύλλο, πόσο μάλλον σε μεγαλύτερη επιφάνεια.
      Καλό σ/κ και σ' ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σου, είναι ανεκτίμητες! Για βελονάκι υπάρχει απίστευτος όγκος πληροφοριών αλλά για μικροϋφαντική όσο κι αν ψάχνω δε βρίσκω τίποτα εκτός από το youtube, αλλά έλα που εγώ προτιμώ τις γραπτές οδηγίες...

      Διαγραφή
  15. Ξέχασα να συμπληρώσω....το πλεκτό μοτιφ είναι πολύ όμορφο....το τύπωσα κι όλας.....
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, και τα δύο είναι όμορφα! Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Δήμητρα βάλε στο google....needle weaving....εικονες...και θα σου βγάλει πολλά site με μικρουφαντική. χαίρομαι πολύ όταν μπορώ να μοιραστώ κάτι που ξέρω.
      φιλιά
      Μαρία

      Διαγραφή
    3. Ω είσαι θησαυρός! Με λάθος όρους έψαχνα τόσο καιρό. Μια λεξούλα (needle) έκανε τη διαφορά! Φιλιά!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget