η συντροφιά του καραβιού

, , 60 σχόλια
Ένιωθε λίγη μοναξιά το καράβι μου, έτσι λοιπόν του έφτιαξα για παρέα ένα βυθό από σύρμα και γυαλί.


Με παίδεψε λίγο το ψαράκι μου μέχρι να κολλήσω όλα τα κομμάτια του, κάποια στιγμή πίστεψα πως ήταν η γυναίκα εκείνου του γνωστού πρωτομάστορα που μετενσαρκώθηκε σ' αυτό και γύρισε αποφασισμένη για εκδίκηση αλλά όλα καλά τελικά. Αφού μάλιστα μου έπεσε κι από τα χέρια και είδα ότι δεν είχε διαλυθεί αυτή τη φορά, νομίζω πως θ' αντέξει.


Και για να συμπληρώσω την εικόνα, θυμήθηκα την ιδέα της Δήμητρας και βρήκα ένα παλιό κι αγαπημένο δίσκο που και παλιότερα μου άρεσε να τον χρησιμοποιώ στη διακόσμηση.


Μια και σήμερα έχουμε πάρτι φεύγω και πάω να δω τί καλά φτιάξατε!

60 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφο το τζάκι σου με τις δύο θαλασσινές σου δημιουργίες. Το ψαράκι σου έγινε πανέμορφο! Καλή σου ημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα! Λιγάκι παράταιρο με τον υπόλοιπο χώρο που ακόμα φοράει τα χειμωνιάτικά του αλλά όπου να 'ναι αλλάζει κι αυτό!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία η προσθήκη Δήμητρα! Δεν θα νιώθει μοναξιά τώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μη τι άλλο, φρόντισα για την παρέα του Νίκη!

      Διαγραφή
  3. Δήμητρα, δεν έχω λόγια... απλά υπέροχο, το ψάρι στο βυθό!!! Και όλα μαζί στο τζάκι απίθανα! Μπράβο σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ειρήνη μου! Έχω μια μανία με τα κρεμαστά διακοσμητικά...

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφα ταιριασμένα και τα δυο πάνω στο τζάκι σου Δήμητρα!!
    Απίθανο το ψαράκι, αλλά το καραβάκι βρε παιδί μου, μού χει κλέψει την καρδιά με την δαντελίτσα του.. Μπράβο!Τις καλημεροκαλησπέρες μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η δαντελίτσα, Βέρα, βγήκε από τα μαγικά χέρια της γιαγιάς. Και να που έχω τώρα απέναντί μου τα έργα και των δύο γιαγιάδων μου!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το καλοκαιρινό σου τζάκι!Πολύ όμορφος και ο βυθός,συναγωνίζεται το καραβάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ιωάννα! Αρχικά είχα σκεφτεί να κάνω το βυθό μεγαλύτερο, να καλύπτει όλη την επιφάνεια και να είναι το καραβάκι μπροστά του, αλλά θα έπρεπε να βάλω άλλο ένα καρφί. Δύσκολη απόφαση...

      Διαγραφή
  6. Υπέροχος ο βυθός σού Δήμητρα. Και το ψάρι, άξιζε το παίδεμα!! Μαζί με τις πλεκτές πέτρες σου και το μουσικό άλμπουμ, το τζάκι πλέον μυρίζει καλοκαίρι!!
    Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, άξιζε τελικά, ήταν ωραία διαδικασία, Δήμητρα! Οι πέτρες θέλουν καινούρια φορεσιά, αλλά δεν έχω πάρει ακόμα ασημί νήμα που θέλω γι' αυτό, οπότε έχει και συνέχεια...

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη δημιουργία!!! Ήρθε κι έδεσε με το καραβάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αλεξάνδρα, καλή μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κάλλι! Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  9. φιλεναδα το συρμα το παιζεις στα δαχτυλα πλεον! τελειο βγηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα μου, προς το παρόν νομίζω ότι παίζει αυτό μαζί μου, άτιμο υλικό όχι τόσο καλόβολο όπως το νήμα, αλλά πού θα μου πάει, δεν το αφήνω έτσι...

      Διαγραφή
  10. Δε ξέρω τι να σου γράψω... Το ερωτεύτηκα!! Ειδικά η λεπτομέρεια της χάντρας για μάτι είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!! Δεν έχω λόγια έγραψες για άλλη μια φορά!!
    Δηλώνω Fan.. και όσο φτιάχνεις εσύ τόσο λατρεύω το σύρμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελεάνα μου! Στην αρχή έψαχνα για απλή γαλάζια χάντρα για να βάλω στο μάτι και μετά θυμήθηκα ότι είχα χάντρα-ματάκι!

      Διαγραφή
  11. είναι απλά καταπληκτικό και το ψαράκι με έχει εντυπωσιάσει! φαίνεται σαν αγοραστό! τόσο τέλειο! επίσης αν καταλάβα καλά έχει ράφια με βιβλία πάνω από το τζάκι? επειδή το τζάκι μου είναι ΙΔΙΟ ακριβώς με το δικό σου πολύ θα με ενδιέφερε να δω μια φώτο πως δείχνει απο ποιο μακριά! σε ευχαριστώ για την συμμετοχή στο λινκ παρτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση και τα καλά σου λόγια, Μάχη! Ναι, είναι τρία ράφια πάνω από το τζάκι, θα σου στείλω φώτο που να φαίνεται ολόκληρο!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία δουλεμένο είναι το σύρμα στο ψαράκι.Λεπτοδουλειά και υπομονή.Λοιπόν,προτείνω ανταλλαγή diy κατασκευών γιατί ένα ψαράκι το θέλω κι εγώ.Περιμένω παραγγελιά! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπα... Χοντραίνει το παιχνίδι... αν είναι να διατεθεί στην αγορά θα μιλήσω τη σκληρή γλώσσα του χρήματος... ΠΟΣΑ?? χαχαχαχαχα!!! :))

      Διαγραφή
    2. Τι να σε κάνω που είσαι μακριά βρε Αλέκα, αλλιώς θα στην έστελνα πακέτο μια καρέκλα να την περιποιηθείς! Και την έχω τρίψει, σήμερα θα τη βάψω, μόνο οι ομορφιές της παλαίωσης που κάνεις θα της λείπουν και δεν το βλέπω να γίνονται. Ψαράκια πάντως εύκολα ταξιδεύουν, στείλε διεύθυνση και θα σου έρθει κοπάδι!

      Διαγραφή
    3. Ελεάνα, εξαρτάται ποιος ρωτάει! Για σένα, ψιλοπράγματα. Ένα ταψί από το ανώνυμο! χεχε

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Luna για τις πινελιές που θυμίζουν θάλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αριάδνη, έρχεται ο καιρός τους πια!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφο Δήμητρα!! Έτσι μου έρχεται να αποθηκεύσω τη φωτογραφία να την κάνω wallpaper! Χαλάλι ο κόπος σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα τώρα που έχω τις σωστές οδηγίες αρχηγέ θα το ξαναπροσπαθήσω! Να φανταστείς είχα μπλέξει με ένα pdf που είχα βρει και είχε χίλιες δυο οδηγίες για κολλητήρια, υλικά κλπ και τα βασικότερα, αυτά που εσύ μου έγραψες σε μια παράγραφο, δεν τα είχε! άντρας το είχε γράψει, τι περιμένεις...

      Διαγραφή
  15. .......και το καλοκαίρι έφτασε!! Αυτό ήθελα να πω μολις αντίκρισα το τζακι σου!
    Όμορφη συνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ράνια! Παίζει κρυφτό ακόμα, αλλά εδώ γύρω είναι!

      Διαγραφή
  16. Καταπληκτικό το ψαράκι σου και ο βυθός!!!!
    Έγινε πολύ όμορφη η γωνιά με το τζάκι!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι θαλασσινές σου δημιουργίες είναι πολύ όμορφες,καθώς στολίζουν το τζάκι....την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία! Καλή μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  18. πολυ ομορφη η δημιουργια σου, μ'αρέσουν όλες οι λεπτομέριες.... Βravo Luna!!

    απο το λινκ παρτι της http://mommasdailylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειο βγήκε και το καραβάκι αλλά και στο σύνολό του!!!
    Μυρίζει καλοκαίρι και τα χαλιά μου στο πάτωμα ακόμα!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχη η δημιουργία σου Δημητρούλα μου!!Ακρως καλοκαιρινή!!Καί πόσο έδεσε μέ τό καραβάκι,τό οποίο τό λάτρεψα!!Καλώς σέ βρήκα καί εδώ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ συνονόματη! Είχαμε τη θάλασσα κοινή έμπνευση στις τελευταίες δημιουργίες! Καλώς ήρθες κι εδώ!

      Διαγραφή
  21. Έγινε τέλειο μικρή μου Luna!! Και τα 2 είναι όμορφα και τα βόλεψες μια χαρά στο τζάκι σου δίνοντας του καλοκαιρινό αέρα!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Λίλια! Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  22. Καταπληκτική και αυτή η δημιουργία σου Luna !!!! Όλο το σύνολο έγινε τόσο όμορφο με τις πέτρες και το ψαράκι από σύρμα και το τζάκι σου τόσο καλοκαιρινό !!! Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ιωάννα! Έβγαλα και τις πέτρες και τα κοχύλια μου αλλά θυμήθηκα τις ωραίες ιδέες σου για σύνθεση/εικόνα μ' αυτά οπότε είμαι σε σκέψη ακόμα για τη συνέχεια!

      Διαγραφή
  23. εντυπωσιακά και τα δύο!!!!!
    από το πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ευαγγελία! Καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. Καλοκαιρινό ύφος έδωσες στο τζάκι σου με τις όμορφες
    κατασκευές σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πια που πέρασε σε αχρησία ας ξεκουραστεί κι αυτό κι ας χαρεί το στόλισμά του! Καλό σαββατοκύριακο Σοφία!

      Διαγραφή
  25. Δήμητρά μου το ψαράκι κρατάει υπέροχη συντροφιά στο καραβάκι!
    Κι όλη μαζί η σύνθεση φωνάζει - μην πω, μυρίζει(!) - καλοκαίρι.
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε κούκλα μου και κάντε και καμιά βουτιά και για μας τους απόμαχους θαλασσόλυκους:-(
    Τα πολλά πολλά φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Σοφία μου, καλό καλοκαίρι να έχουμε! Για εμένα είναι πολύ νωρίς ακόμα για βουτιές αλλά θα παραγγείλω στον μικρό που δεν κρατιέται και άρχισε τις βουτιές στο κολυμβητήριο! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  26. Είναι πραγματικά υπέροχο! Έκανες φοβερή δουλειά! Μπράβο κορίτσι, ενθουστιάστηκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Lyriel! Ήταν λιγάκι τζαναμπέτικο αλλά είχε ενδιαφέρον!

      Διαγραφή
  27. αααα τι ωραίο θαλασσινό - καλοκαιρινό τζάκι!! Γεια στα χέρια σου για τις δημιουργίες κοπελιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαίρη! Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget