σαλπάρουμε...

, , 45 σχόλια
Ο καιρός αρχίζει να ζητά σιγά-σιγά μια αλλαγή στο σπίτι. Και ως συνήθως ξεκινώ με τα εύκολα και ευχάριστα. Αγαπημένο φυσικό ξύλο, λινάτσα και ένα πετσετάκι της γιαγιάς για πανί, λίγο σκοινί, χάρτινα σημαιάκια και το καραβάκι είναι έτοιμο.



Λίγο ό,τι να 'ναι το τζάκι μας, λίγο παιδική χαρά αλλά μου αρέσει. Η κουκουβάγια αριστερά θα φύγει για να μπει κάτι πιο καλοκαιρινό, μα ως τότε την κρατάω.


Και επίσης το μισοτελειωμένο μου που τελείωσε!


Αυτό το σκυλί, δε ξέρω τί τρέχει μαζί του, μη μυριστεί φωτογραφική μηχανή, αμέσως να ποζάρει... Όσο δύσκολο κι αν είναι, θα τα καταφέρει!


Εσείς αρχίσατε τις καλοκαιρινές δημιουργίες;

45 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δήμητρα!το καραβάκι είναι πολύ αγαπημένο μου γενικώς, ο άντρας μου φτιάχνει τέτοια καραβάκια και τώρα που καλοκαίριασε παίρνουν και στο δικό μου σπίτι τη θέση τους πάνω στα έπιπλα!Θα αρχίσουμε και εμείς σιγά σιγά τη καλοκαιρινή διακόσμηση!ιδιαίτερο στο δικό σου καραβάκι είναι το κομμάτι της δαντέλας, υπεροχη λεπτομέρεια!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία, Βέρα, να μας τα δείξεις να τα θαυμάσουμε, τα έργα του καλού σου! Φιλιά και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Εφερες το καλοκαίρι Δήμητρα !!!! το καραβάκι έτοιμο να σαλπάρει (δαντέλα και λινάτσα υπέροχο δίδυμο !!!).
    Ο σκυλούκος όλα τα λεφτά με την πόζα που πήρε.....
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα για το ταίριασμα της δαντέλας με τη λινάτσα, Μαρία. Όσο γι' αυτό το σκυλουρίνι, από αίσθηση κινδύνου μηδέν και από πείσμα, όσο μπόι του λείπει επί 1000!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο το καραβάκι, τόσο καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαίνω σε κλίμα καλοκαιρινό σιγά-σιγά Χριστίνα. Βοηθάς κι εσύ προς αυτή την κατεύθυνση με τις ομορφιές που φτιάχνεις με τα κοχύλια!

      Διαγραφή
  4. Δημητρούλα σήκωσε πανιά να φύγουμε με το καραβάκι σου!! Όσο για το μισοτελειωμένο σου έγινε όνειρο!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σήκωσα κιόλας Λίλια! Μερικές προμήθειες φέρε μόνο, γιατί νηστικό αρκούδι ούτε χορεύει ούτε κολυμπάει - άμα χρειαστεί - και φύγαμε!

      Διαγραφή
  5. Δήμητρα είσαι για Κάντια μιας και έχεις και κότερο;;
    Υπέροχο το καραβάκι και το ράνερ αλλά νομίζω πως την παράσταση έκλεψε ο κασκαντέρ σταρ σου που διψά για δημοσιότητα!
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάντια, Βιβάρι, Καραθώνα όπου θες συνονόματη! Τέτοιο πλεούμενο θα το αφήσουμε δεμένο; Όσο για το ψώνιο του παραθύρου, όλοι μου λένε να τον πάω σε τσίρκο αλλά και ως κασκαντέρ, έχεις δίκιο, θα έκανε λαμπρή καριέρα!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφο το καραβάκι!!! Εμένα πολύ μου αρέσει το τζάκι σας!!! Το μισοτελειωμένο είναι υπέροχο, τώρα που πήρε την θέση του!!! Ο σκύλος σωστό μοντέλο :))) Αχχχ θέλω κι εγώ ανανέωση αλλά, προς το παρόν, προσπαθώ να συνεφέρω το σπίτι :( Πολλά φιλιά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μητέρα μου Ειρήνη, παθαίνει μία ψιλοφρίκη όταν το βλέπει κι αυτό και τον υπόλοιπο χώρο γενικότερα, και όταν ξέρει ότι τα κρύσταλλα είναι καταχωνιασμένα στα ντουλάπια, αλλά εγώ δεν καταπιέζομαι, ότι μου φτιάχνει τη διάθεση αυτό κρατάω! Φιλιά, καλό απόγευμα και είπαμε χαλαρά!

      Διαγραφή
  7. Τι σύμπνοια!
    ΄Εφτιαξα κι εγώ ένα καραβάκι με θαλασόξυλα, θα το αναρτήσω προσεχώς... ΄Εγινε υπέροχο!
    Καλό απόγευμα και Καλή συνέχεια...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να το δω, Αννιώ! Καλό απόγευμα και καλώς βρεθήκαμε!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το καραβάκι και υπέροχο το ράνερ σου! Η δαντέλα στο καραβάκι του ''έδωσε'' πολύ και τα χρώματα στο ράνερ έδεσαν γλυκά! Φιλιά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο για το "δέσιμο". Χωρίς τη δαντελίτσα, κάτι του έλειπε, σαν να ήταν απλά ριγμένα επάνω του ήταν τα μοτιφάκια. Φιλιά και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το καραβάκι και το ράνερ μου άρεσε πολύ!! Άρχισα και εγώ τις καλοκαιρινές δημιουργίες με ένα σάλι για τα καλοκαιρινά βράδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νίκη και καλή συνέχεια στο σάλι σου! Εγώ ακόμα δεν έχω προμηθευτεί με καλοκαιρινά νήματα...

      Διαγραφή
  10. Ετσι,έτσι,δώσε ιδέες γιατί με τόσα θαλασσόξυλα που'χω μαζεμένα αναρωτιέμαι κι εγώ πού θα τα χρησιμοποιήσω.Υπέροχη κατασκευή και τα μοτιφάκια σου στο runner ονειρεμένα!Θέλουμε ανάρτηση και οδηγίες πλεξίματος...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ανυπομονώ να δω τη δικιά σου ιδέα για το παράθυρο! Ξέρεις πόσο καιρό έχω απέναντί μου, το δικό μου και δεν καταλήγω πουθενά;
      Τις πηγές για τα σχεδιαγράμματα των μοτίφ, τις γράφω εδώ: http://madebyluna.blogspot.gr/2014/05/blog-post_6.html
      Για το τελείωμα στις άκρες, ευχαρίστως να τις γράψω τις οδηγίες. Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Δήμητρα.... εμένα πότε θα μου κάνεις ένα τέτοιο καραβάκι;;;
    Είναι τόσο όμορφο και θυμίζει τόσο πολύ Ελλάδα... κι ούτε φέτος το κοβώ να έρχομαι στην Πατρίδα και βλέπω και το καραβάκι σου και τα στερητικά μου χτυπάνε κόκκινο!
    Αντε δηλαδή τώρα, γιατί πολυ στεναχωρήθηκα που τα ξανασκέφτηκα όλα (όσα είναι εκεί στην Ελλάδα)... κι είμαι τόσο μακρυά γαμώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου, μη μου στενοχωριέσαι! Γράψε μου τη διεύθυνση και στο στέλνω ΤΩΡΑ το καραβάκι! Δεν κάνω πλάκα.
      Τα εδώ δεν είναι για να τα σκέφτεσαι. Όλο για success story ακούμε αλλά η πραγματικότητα είναι πως μήνα με το μήνα η κατάσταση γίνεται όλο και πιο δύσκολη...

      Διαγραφή
  12. Που πας καραβάκι με τέτοιο καιρό; Στο τζάκι της Luna για να αράξω! Πολύ όμορφο...μπράβο Δήμητρα αλλά και το ράνερ έγινε υπέροχο. Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άραξε για τα καλά Χριστίνα! Με το ράνερ έμεινα κι εγώ ευχαριστημένη μια και δεν είχα κάποιο σε αυτά τα χρώματα. Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. χαχαχαχαχα έχω ρίξει τρελό γέλιο με το σκύλο!!! Μήπως θέλει δικιά του ανάρτηση?? :p
    Ότι έχεις πάνω στο τζάκι μου αρέσει και νομίζω πως το ένα δένει με το άλλο, σύρμα πέτρα(καλοκαίρι) ξύλο και πλεκτό, πλεκτό και ξύλο, ξύλο και ύφασμα καλοκαιρινή κατασκευή!!
    Περιττό να σου πω πως το καραβάκι έγινε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!
    Το ράνερ πολύ ωραίο, ειδικά το μεγάλο σχέδιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελεάνα μου! Λες το καθαρματάκι να έχει τέτοιο απώτερο σκοπό γι' αυτό να μου ποζάρει κάθε τρεις και λίγο;;;

      Διαγραφή
  14. Πολύ κουλ ο σκύλος σου. Το καράβι είναι πανέμορφο όπως και η κουκουβάγια. Το σεμέν σου πρωτότυπο. Και όχι δεν ξεκίνησα τις καλοκαιρινές κατασκευές γιατί με έχει πιάσει οξεία τεμεπλίτιδα... φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, προς το ψώνιο γέρνει περισσότερο, Χριστίνα, αλλά έλα που τον αγαπάμε και υπομένουμε κι αυτόν και τα κόλπα του! Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Έγινε πολύ όμορφο το ράνερ,όπως είχαμε προβλέψει όλοι!Αλλά το καραβάκι σου με ενθουσίασε είναι υπέροχο,πρέπει να βρω και εγώ θαλασσόξυλα,μήπως καταφέρω να φτιάξω κάτι!Τι καλοκαιρινές κατασκευές,ακόμα τα χαλιά έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Ιωάννα με χαλιά έπρεπε να ξεκινήσω, αλλαγή καλυμμάτων, πλύσιμο-μάζεμα αυτών που έχω τώρα... αλλά η τεμπελίτιδα που λέει από πάνω η Χριστίνα, χτύπησε κι εδώ και είπα να ξεκινήσω με κάτι πιο διασκεδαστικό! Εμείς να 'μαστε καλά και όλα θα γίνουν!

      Διαγραφή
  16. Καλά έκανες Φεγγαρένια μου και έφτιαξες αυτό το ωραίο καραβάκι , έστω και με χαλιά στρωμένα , όμως μου άρεσε πολύ και η διπλανή κατασκευή στο τζάκι σου με την κουκουβάγια!!!
    Και το ράνερ σούπερ καλοκαιρινό αλλά ο σκύλος σου ψωνάαααπα!!!
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κουκουβάγια αυτή, Νικόλ, είναι κι εμένα η αγαπημένη μου! Και ω ναι, δεν κρύβεται (όχι ότι το προσπαθεί κιόλας) είναι μεγάλη ψωνάρα ο μικρός! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  17. Εντυπωσιακές και πανέμορφες και οι δύο δημιουργίες σου Luna!!! Ειδικά το καραβάκι "έδεσε" τόσο τέλεια σαν σύνολο... από το θαλασσόξυλο και τα πανί, μέχρι τις σημαιούλες !!! Φανταστική σύνθεση !!! Καλό σου απόγευμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ιωάννα! Τώρα που το κοιτάζω, σκέφτομαι ότι τα σημαιάκια θα ήταν πιο ωραία κομμένα τριγωνάκια. Στο επόμενο! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  18. Φανταστικό το καράβι έτοιμο για τις θάλασσες!! Και το μισό-τελειωμένο που τελείωσε δεν πάει πίσω βέβαια!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτοιμο για ταξίδι, Κατερίνα! Ένα φουσκωτό καρχαριάκι να 'χαμε μόνο όταν θα βουτάμε στη θάλασσα και θα ήμασταν έτοιμοι για απόπλου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. χαχαχα..εχω κατι κοχυλια Δημητρα να φτιαξω κανα σκυλι???
    το καραβακι ειναι απλα υπεροχο! και ο ατραντες με φοβερη δουλεια κ χρωμα. ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι σκυλί, όχι σκυλί λέμε, πειραχτήρι!

      Διαγραφή
  20. Χαχαχα ωραίος ο σκυλάκος !!
    Και το καραβάκι είναι πανέμορφο, το λάτρεψα.
    Καλό βράδυ Luna **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Lyriel και σ' ευχαριστώ! Ο σκυλάκος σε χαιρετά από τη γνωστή, αγαπημένη του θέση...

      Διαγραφή
  21. Έτοιμο για σαλπάρισμα το καραβάκι σου,χαχαχα και το σκυλάκι για επιβάτης χαχα...τέλειο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιβάτης, δοκιμαστής και ακονιστής του ξύλου του, όλα μπορεί να τα καταφέρει το αγόρι μου! Καλή εβδομάδα Μαρία!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget