Ανοιξιάτικου παιχνιδιού συνέχεια...

, , 23 σχόλια

Η Νίκη του Hook All Time, η Βάσω του i-messy και η Χριστίνα του Art Decoration and Crafting με κάλεσαν στο ανοιξιάτικο παιχνίδι «Spring Lovers Tag». Ευχαριστώ κορίτσια!


Οι κανόνες του παιχνιδιού

  1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag.
  2. Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη.
  3. Κάνουμε tag 10 κοπέλες ή όσες θέλουμε.
  4. Τις ενημερώνουμε σχετικά.


Οι ερωτήσεις του παιχνιδιού

  1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την άνοιξη;
    Στα μεγάλα κέφια, άντε να βάψω τα νύχια μου, για σχέδια δεν το συζητάμε καν.
  2. Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη?
    Το lip-gloss μου, γράφει «lilac plump» και το τιμώ όλο το χρόνο ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε τάσεις.
  3. Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" γενικά για την άνοιξη?
    Όλα! Η Άνοιξη για μένα είναι κάτι σαν ουράνιο τόξο...
  4. Αγαπημένο outfit για την άνοιξη?
    Εχμ τίποτα συγκεκριμένο ή διαφορετικό υποθέτω.
  5. Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ?
    Εχμ τίποτα διαφορετικό, τα ίδια, μόνο σε άλλο ύφος.
  6. Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο?
    Φράουλες!
  7. Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη?
    Πολλές αλλά οι πρώτες στη λίστα είναι οι πασχαλιές και οι βιολέτες.
  8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την εποχή?
    Το ίδιο με όλες τις άλλες, κάτι από nude παλέτα.
  9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι?
    Όλα! Το καθένα έχει το δικό του χρώμα, άρωμα και χαρακτήρα. Μια ιδιαίτερη προτίμηση όμως έχω σε νάρκισσους και ανεμώνες.
  10. Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη?
    Νομίζω το απαντώ καλύτερα παρακάτω στον αρ. 15.
  11. Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες? Αν ναι, τι?
    Τα φαρμακεία πλούσια με τις κρέμες που προμηθεύομαι για να αντιμετωπίσω το έκζεμα στις παλάμες μου, που η πορεία του αυτή την εποχή εκτροχιάζεται.
  12. Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη?
    Το ίδιο με όλες τις άλλες. Απλά το αποσμητικό μου ή το beautiful (στα μεγάλα κέφια είπαμε).
  13. Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπει η Άνοιξη!
    Βαμβακερά νήματα!
  14. Υπάρχει κάτι που σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης?Βλέπε παραπάνω αρ.11 και παρακάτω αρ.16.
  15. 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματά σου για την άνοιξη!
    Ανανέωση, αστάθεια (είμαι ο τύπος μη-μου-αλλάξεις-το-πρόγραμμά-μου), ιώσεις (οι μανούλες θα το καταλάβουν).
  16. Πες ένα λόγο που δεν σ' αρέσει η άνοιξη.
    Λιγότερες ώρες νύχτας! Συγκεντρώνομαι και λειτουργώ καλύτερα τις νυχτερινές ώρες οπότε όταν αυτές αργούν περισσότερο και διαρκούν λιγότερο δεν είναι και το καλύτερό μου.
  17. Αγαπημένο σου ανοιξιάτικο χρώμα.
    Κάτι έλεγα παραπάνω για άνοιξη και ουράνιο τόξο... :)
  18. Ποια χρώματα χρησιμοποιείς στο μακιγιάζ σου την άνοιξη?
    Α, αυτό το απάντησα στη 2η και την 8η ερώτηση. Ναι, δεν περιλαμβάνει άλλη είδη το νεσεσέρ μου. Άντε και μια καφέ μάσκαρα (στα μεγάλα κέφια είπαμε).



Οι ερωτήσεις της Νίκης, της Βάσως και της Χριστίνας

  1. Ένα γεγονός που το συνδέεις με την άνοιξη.
    Γενέθλια κόρης και συζύγου.
  2. Ποιον προορισμό θα διάλεγες για ένα ανοιξιάτικο ταξίδι.
    Οπουδήποτε, είμαι βολικός άνθρωπος.
  3. Κάνεις πικ-νικ τους ανοιξιάτικους μήνες?
    Βόλτα στην εξοχή και μετά επιδρομή στην πλησιέστερη ταβέρνα, πιάνεται;

  1. Άνοιξη στο βουνό ή στη θάλασσα; 
    Βουνό!
  2. Η μελωδία της Άνοιξης....
  3. Αγαπημένος μήνας της Άνοιξης. 
    Θα έλεγα Απρίλιος ή Μάιος. Ο Μάρτιος συνήθως δεν θυμίζει και πολύ Άνοιξη.


  1. Άν η άνοιξη ήταν ποτό ποιο θα ήταν;
    Φρουτοχυμός με μπόλικη φράουλα.
  2. Άν η άνοιξη ήταν συνήθεια ποια θα ήταν;
    Η κατάργηση της συνήθειας.
  3. Άν η άνοιξη ήταν φαγητό ποιο θα ήταν;
    Κρέπα έκπληξη!


Οι δικές μου ερωτήσεις

  1. Ποιό τραγούδι σου έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεσαι την Άνοιξη;
  2. Βάλε τη φωτογραφία του πίνακα ζωγραφικής που την αποτυπώνει καλύτερα.
  3. Βάλε φωτογραφία/λινκ της δημιουργίας σου που πιστεύεις ότι την εκφράζει καλύτερα.



Οι πάσες μου
Δύσκολο, δύσκολο να βρω ποιοι δεν έχουν πάρει ήδη την πάσα, οπότε πετάω την μπάλα στον αέρα και πράξτε κατά βούληση! Σας χαιρετώ με το δικό μου ανοιξιάτικο τραγούδι.



23 σχόλια:

  1. Στο νο. 16 είμστε ίδιες συνονόματη και μέσα στην εκδοχή σου για το πικ νικ...χεχεχε Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι βρε Δήμητρα, πώς κάποιοι χαίρονται με περισσότερες ώρες μέρας, ποτέ δεν το κατάλαβα! Όσο για τα πικ-νικ αν είναι να πάμε μια βόλτα και πρέπει εγώ από πριν να έχω κάνει 1 ώρα προετοιμασία και μετά να μην μπορείς να το ευχαριστηθείς κιόλας με όλες τις πέτρες από κάτω σου και τα ιπτάμενα και έρποντα τριγύρω σου, από μια ηλικία και μετά δε λέει...

      Διαγραφή
    2. Εγώ χαίρομαι με τις μεγάλες μέρες!!!!! Με κουράζει το βράδυ και δε θέλω να κάνω τίποτα. Μου αρέσει το φώς γιατί speedαρω και κάνω πολλά πράγματα! Με το που νυχτώνει πέφτω στους καναπέδες ακόμα και το καλοκαίρι.

      Διαγραφή
    3. χα όπως ακριβώς τα 'πες, απ' την ανάποδη!

      Διαγραφή
  2. Κρέπες.. φράουλες.. ταβέρνες.. Ο ανθρωπός μου είσαι!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλα λόγιααα... Κάτι για δίαιτες πήρε το μάτι μου. Να κάνουμε τόσο κόπο να χτίσουμε τα κορμιά μας και μετά δίαιτα; Κάτι μου λέει ότι φτιάχνεις μαρμελάδες και ταΐζεις τον κόσμο γύρω σου... :)

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα Πάνω από το πτώμα μου θα περάσει κάποιος για να φάει μαρμελάδα!! Όταν λέω δίαιτα μη το παίρνεις και εσύ τοις μετρητοίς..εννοώ τη προσπάθεια να αρθρώσω αυτή τη λέξη... :D εξάλου τα είπαμε.. φοράω Large και μου αρέσει το φαί!! ;)

      Διαγραφή
  3. Σε νιώθω Δήμητρα σε πολλά από αυτά... το χειρότερο μου είναι η φασαρία, μόλις φτιάξει ο καιρός τσουπ όλοι στα μπαλκόνια ως τα χαράματα. Εεεε γα.....σε μας ρε φίλε, θέλουμε και να κοιμηθούμε!!! Πω - πω... μάλλον έχω γεράσει πολύ!!! Πάντως για πικ-νικ θα πήγαινα, το λατρεύω!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα χώσε Σοφία!!! Είμαστε και εμείς απο αυτούς!! :D :D

      Διαγραφή
    2. Σοφάκι, είσαι ελεύθερο πουλί ακόμη γι' αυτό το λατρεύεις το πικ-νικ. Κάτσε να έχεις έχεις να κουβαλάς μια τσάντα συμπράγκαλα για το ένα μωρό άλλη μία για το άλλο, το φαρμακείο μη χτυπήσουν, μην τα τσιμπήσει μέλισσα, τα παιχνίδια τους μη βαρεθούν, άλλα ρούχα γιατί ΘΑ βραχούν κλπ κλπ και τα ξανά λέμε χαχα

      Διαγραφή
    3. Ελεάνα εσύ είσαι που θες καναπέ όταν νυχτώνει, ε; Κούραση μόνο σωματική φαντάζομαι, για κου-κους ποτέ!

      Διαγραφή
    4. Να θυμηθω να σου φωτογραφίσω τις καρέκλες του μπαλκονιού ;) χαχαχα το κους κους είναι παντός καιρού!!

      Διαγραφή
  4. Μα βρε κορίτσια είναι ωραία η μέρα όλα φαίνονται πραγματικά. Η νύχτα με το μαύρο της τα αλλοιώνει, δεν βλέπεις τις πραγματικές τους διαστάσεις... Για το πικ νικ μαζί σου αν κι έχω έναν φυσιολάτρη σύζυγο που εδώ και κάμποσα χρόνια με σέρνει σε κάμπινγκς, σε εξοχές, σε παραλίες βράδια για να κάνει υποβρύχιο ψάρεμα κι εγώ η δύσμοιρη να περιμένω δίπλα στην φωτιά πάνω στις κοτρόνες...άστα πίκρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαδόσεις Χριστίνα. Χάνονται όλοι οι περισπασμοί και τελικά όσο παράδοξο κι αν είναι όλα έρχονται και εμφανίζονται στις πραγματικές τους διαστάσεις.
      Ένα πικ-νικ κάθε τόσο άντε να το αντέξω αλλά κάμπινγκ με τί-πο-τα! Είσαι ηρωίδα!

      Διαγραφή
  5. Οι ανοιξιάτικες ωραίες μας συνήθειες , εντάξει αγαπάμε την άνοιξη και μόνο που ανθίζουν τα λουλούδια...
    Ε ξεβολευόμαστε όσο νάναι και λίγο.
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Νικόλ, μας ξεμυαλίζει με χρώματα κι αρώματα και της τα συγχωρούμε όλα! Καλό βράδυ κι από 'μένα!

      Διαγραφή
  6. εμενα παλι η μεγαλη μερα με τρελαινει!!!! οσο για τις ιωσεις...ω ναι!

    αντε σε περιμενω κ για καφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κι άλλος τσαλαπετεινός!
      Είμαστε λιγότερες οι νυκτόβιες κουκουβάγιες...

      Διαγραφή
  7. Χαχαχα δε σε είχα ομολογώ για παιδί του ουράνιου τόξου αλλά ορίστε!! Αχχ φράουλες μιαμ μιαμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα Κατερίνα το πιο πιθανό είναι να με δες με μοβ ή μαύρο αλλά στις δημιουργίες του δίνω και καταλαβαίνει!

      Διαγραφή
  8. Λατρεμένη η άνοιξη κι ας έχει τα στραβά της!!! Εμείς την περιμένουμε πως και πως!!!! Φιλία πολλά και καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρει και μας καλοπιάνει Κική! Καλή Ανάσταση και σε 'σένα!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget