πασχαλίτσα - δωρεάν πατρόν

, , 22 σχόλια
Πάνω στην ώρα για τις πασχαλινές μας διακοσμήσεις και δημιουργίες, σας έχω ένα εύκολο και γρήγορο πατρόν για πασχαλίτσες. 


Φτιάξτε την και στολίστε λαμπάδες, κάρτες, γιρλάντες, το καλαθάκι με τα αυγά, την τσάντα σας γιατί όχι και τα ρούχα σας (όσες έχετε παιχνιδιάρικη διάθεση).


Εδώ κατεβάσετε το πατρόν στα αγγλικά: Ladybug
Και εδώ στα ελληνικά: Πασχαλίτσα



Και πριν κλείσω, να ευχαριστήσω και από εδώ τη Χριστίνα για το υπέροχο δώρο της που μου έστειλε αφού ήμουν η νικήτρια της κλήρωσης για τα πρώτα γενέθλια του νεραϊδόσπιτού της! Χριστίνα, σ' ευχαριστώ πολύ, το δώρο σου είναι πανέμορφο και όπως βλέπεις παρακάτω ταίριαξε τέλεια στην κουζίνα μου που είχε ήδη πορτοκαλί! Χρόνια πολλά στο blog σου με όμορφες νεραϊδοδημιουργίες πάντα και πολλές ευχές από καρδιάς να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα.


Το καλύτερο είναι ότι μπορώ να το θαυμάζω από παντού μια και η κουζίνα με το καθιστικό μας είναι ενιαία. Με μάγεψε με τα ζωντανά του χρώματα και τις λεπτομέρειες που έχει πετύχει η Χριστίνα!


Αν φτιάξετε τελικά την πασχαλίτσα, στείλτε φωτογραφία για την ανεβάσω εδώ!

22 σχόλια:

  1. kala καταπληκτικη η πασχαλιτσα!!! μπραβο!

    και μπραβο κ για το δωρακι! υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει που έβγαλες την σταρ και στον κήπο για φωτογράφηση!
    Με γεια και το δωράκι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το που την ακουμπούσα κάτω, κλικ στη μηχανή, πριν προλάβει και μου τη βουτήξει ο Σκίππερ! Φωτογραφίες σε χρόνο μηδέν, Δήμητρα!

      Διαγραφή
  3. Η πασχαλίτσα σου σαν να ζωντανεύει ανάμεσα στα φυτά...με γεια και το δωράκι σου και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γι' αυτό ήθελε να μου την πάρει το θηρίο, Χριστίνα, την περνούσε γι' αληθινή!

      Διαγραφή
  4. Η φωτογραφία της πασχαλίτσας (παπαδίτσες τις λέμε στο χωριό μου) στα χορτάρια, είναι απίθανη! Με γεια και το δωράκι σου!!!
    Καλή εβδομάδα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα, παπαδίτσες, ε; ωραίο! από 'δω και πέρα θα βλέπω παπά και θα τον φαντάζομαι με κόκκινες βούλες στο ράσο του! χαχα

      Διαγραφή
  5. Ωραίο δωράκι έλαβες!! Που πάς πασχαλίτσα με τέτοιο καιρό?? :) Αυτό θα έχεις στη λαμπάδα σου φέτος? :)) Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα με φαντάζεσαι Ελεάνα; Λέω να την αφήσω στο καφασάκι να προσέχει το αυγοκεράκια!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφη η πασχαλίτσα, ειδικά δίπλα στα χαμομήλια! Συγχαρητήρια για το δωράκι σου. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νίκη! Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφη η πασχαλίτσα!! Τις αγαπώ πολύ πολύ αλλά δεν πιάνουν τα χέρια μου οπότε μένω να θαυμάζω τη δική σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Κατερίνα μου, ο καθένας με τα ταλέντα του! Τι θα 'ταν η ζωή μας χωρίς ποικιλία; :)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα και πάλι...πέρνα από το blog μου να παίξουμε παιχνιδάκι ... Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα είχε τελικά! Σ' ευχαριστώ κι από εδώ Χριστίνα!

      Διαγραφή
  9. πωπωωωωω Δήμητρα ούτε στο μυαλό σου να ήμουν μέσα δεν θα πετύχαινα τον χρωματικό συνδυασμό. Ταίριαξε υπέροχα στο χώρο σου και χαίρομαι πολύ γιαυτό. Φιλάκια και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για την αναφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, Χριστίνα, ούτε παραγγελία να στο είχα κάνει! Καλό σ/κ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Η πασχαλίτσα ειναι πλύ χαριτωμενη!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Αυτή τη στιγμή χαζεύω τα όμπρε αυγά σου. Μου αρέσει πολύ αυτό το χρωματικό παιχνίδι των τόνων.

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget