τα αυγοκεράκια

, , 30 σχόλια
Χθες η Δήμητρα μας έβαλε στην πρίζα με τις ιδέες της για αξιοποίηση των αυγοθηκών αλλά έλα που δεν είχα καμία. Αυγά όμως έχω πολλά αλλά μια και δεν φημίζομαι ούτε για τις κηπουρικές μου ικανότητες ναυάγησε και η ιδέα του μίνι ανθόκηπου. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω αυγο-κεράκια.


Πανεύκολα και γρήγορα, τη διαδικασία την περιγράφει η Λαμπρινή στο 4ο τεύχος του «Cook, Craft, Create». Εγώ εδώ προτίμησα να τα κρατήσω στα φυσικά τους χρώματα.


Η πασχαλίτσα που βλέπετε αριστερά είναι ένα tutorial που έγραψα και θα ανεβάσω μέχρι τη Δευτέρα, για να τη φτιάξετε κι εσείς και να τη χρησιμοποιήσετε στις πασχαλινές σας διακοσμήσεις.


Κάπου εκεί βρήκε θέση και ένα πουλάκι αλλά και στη μέση των αυγών-κεριά ένα αληθινό μικρό αυγό! Λοιπόν, πώς σας φαίνεται;
Καλό σαββατοκύριακο!

30 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα είναι όλα! Το πουλάκι και την πασχαλίτσα τα έβαλα στο μάτι :))) Θα τα κάνω κι εγώ! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Ειρήνη! Καλή επιτυχία και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Αυτα τα αυγοκερακια ειναι τέλεια, τα ειχα φτιάξει και γω πέρυσι και ήταν σουπερ!
    Θα σταθώ επίσεις στο καφασάκι που με όλα αυτά τα όμορφα μέσα δείχνει υπέροχο.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εύκολα! Μου φαίνονταν δύσκολο να γίνουν όταν τα έβλεπα αλλά με εξέπληξαν ευχάριστα.
      Σ' ευχαριστώ Ράνια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Έφτιαξες μια ωραιότατη γωνιά εκεί! Με τα αυγοκεράκια σου, το λουλουδάκι σου, τη πασχαλίτσα και το χαριτωμένο πλεχτό πουλάκι!Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Λίλια! Η γωνιά στο γραφείο μου όμως με τον καφέ μου μόνο του χωρίς ένα μπακλαβαδάκι -αχ τι μας κάνεις- δε λέει... :)

      Διαγραφή
    2. Είσαι μια καταφερτζού εσύ χαχαχα

      Διαγραφή
  4. Καλά...έγιναν απίθανα τα αβγουλοκεράκια! Και όλη η σύνθεση "τα σπάει" όπως θα έλεγε και η κόρη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ότι σηκώνει σπάσιμο αυτό το project, Χριστίνα, να λέγεται! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Καφάσι,αυγοκεράκια...μέσα στο πασχαλιάτικο κλίμα....ωραία και ρομαντική ιδέα, μας έδωσες....καλό σ/κο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία! Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο αυτό το σκηνικό!! Τα είδα τα κεράκια της Λαμπρινής και ήταν καταπληκτικά!! Έχω κάτι κεριά για λιώσιμο... Κυρία κυρία έχω απορίες ... 1ον το καφάσι??? 2ον το βάζο είναι τυλιγμένο με δαντέλα? Μία όμορφη Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καφάσι είναι απλό καφάσι της λαϊκής, Ελεάνα, τριμμένο ελαφρά με γυαλόχαρτο να φύγουν οι ακίδες, βαμμένο και περασμένο με βερνίκι. Απλά πράγματα.
      Το βάζο αφού ατύχησε με την 1η προσπάθεια (να το ντύσω, κολλώντας εσωτερικά με λωρίδες υφάσματος, κρίμα ήταν πολύ ωραία ιδέα έτσι όπως την έβλεπα, έσβησα και το λινκ από την τσαντίλα μου όταν δεν πέτυχε) είδε φως με τη δαντέλα.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Καταπληκτικά έγιναν και τα δύο!! Ναι δε μου φαίνεται και τόσο εύκολο να κολληθεί απο τη μέσα μεριά.. Έχω δουλειά, το καλοκαίρι θα ψάχνω στη λαική για άδεια καφάσια!! :)) Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Κουκλιστικα! Με εβαλες στην πρίζα...θα τα δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις Ζήνα! Είναι πολύ εύκολα! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη σύνθεση με το καφασάκι,τα αυγοκεράκια,το ρομαντικό κεράκι με την δαντέλα και τα μικρά πλεκτά αριστουργήματα,την πασχαλίτσα και το πουλάκι!!!Τα αυγοκεράκια θέλω να τα φτιάξω από πέρυσι,αλλά όλο αναβάλλεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ όλο τα άφηνα, Ιωάννα, γιατί μου φαίνονταν δύσκολα, αλλά τελικά δεν είναι. Υποθέτω μόνο ότι θα είναι λίγο χρονοβόρο αν θες να κάνεις πολλά χρώματα.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία ιδέα!Το λουλούδι στο βάζο μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λουλούδι, Αλέκα, είναι από άσκηση στο τρίτο μάθημα της σειράς. Πάρε το βελονάκι σου και φτιάξ' το σε όποιο χρώμα θες! :)

      Διαγραφή
  10. Γλύκες όλα !!! μου έκλεψε την καρδιά το βάζο με την δαντέλα και το κεράκι μέσα....περιμένουμε τις οδηγίες για την πασχαλίτσα.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία! Το ανεβάζω τώρα!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη όλη η σύνθεση Δήμητρα!!
    Και το βάζο με την δαντέλα και το λουλούδι υπέροχο αλλά και το πουλάκι που "κρυφοκοιτάζει"!
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πουλάκι δεν είχα σκεφτεί αρχικά να είναι μέρος της σύνθεσης, αλλά μετά το θυμήθηκα και σκέφτηκα ότι θα δείχνει ωραίο δίπλα στα αυγά.
      Σ' ευχαριστώ για την ιδέα Δήμητρα, (από τις αυγοθήκες ξεκινήσαμε αλλά εντάξει δεν το πήγα και τόσο μακριά) και καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  12. Γεια σου Δήμητρα με τις ομορφιές σου!
    Τα αυγόκερα σου είναι υπέροχα και η διακόσμηση σου άπαιχτη!
    Θες το καφάσι, θες τα πλεκτά σου, το βάζο με την δαντέλα...
    γεια στα χέρια σου κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα αυγουλοκεράκια!
    Επίσης αγάπησα το βάζο!
    Μοναδική η γωνίτσα σου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Βάσω! Από αλλού ξεκίνησε αυτό το βάζο, αλλού κατέληξε αλλά δεν του βγήκε σε κακό τελικά.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  14. Έτοιμο το πασχαλινό decor!! Πολλά μπράβο! Πανέμορφο και το ρομαντικό βάζο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από ντεκόρ πάμε καλά Κατερίνα με κάτι λίστες δε ξέρω τί θα γίνει...
      τί να κάνω ξεκινάω από τα ευχάριστα! :)

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget