ανεβαίνοντας στο πόντιουμ

, , 18 σχόλια
Οι Ραβελληνικοί Αγώνες τελείωσαν και η ώρα της απονομής των βραβείων έφτασε. Δεν πρόλαβα να δω αναλυτικά τον απολογισμό, αλλά με μια μικρή ματιά είδα ότι η ομάδα μας σάρωσε. Να και τα δικά μου.




Δυστυχώς κάποια προβλήματα στη σύνδεσή μου, με έκαναν να μην μπορώ να συμπεριλάβω και τα παρακάτω, αλλά δεν πειράζει, την επόμενη φορά καλύτερα!
Μπορεί στην κουζίνα να μην τα καταφέρνω τόσο καλά, αλλά ένα γλυκάκι με το βελονάκι πιστεύω το πετυχαίνω. (κλαψ αυτό ήταν για τέσσερα βραβεία)...


Κι άλλο ένα ήταν εδώ σ' αυτό το μισοτελειωμένο μου που τελείωσε μέσα στους αγώνες. Η κόρη μου πάντως στις Απόκριες, ήταν μια κομψή cowgirl και πολύ το χάρηκε! Είναι το γνωστό σε όλες όσες πλέκουμε «south bay shawlette» εδώ σε μια πιο μικρή εκδοχή του ως μαντήλι.


Ραντεβού σε δύο χρόνια στη Βραζιλία, με καλύτερη προετοιμασία!




18 σχόλια:

  1. Είναι όλα πανέμορφα! ... αλλά αυτό το πλεκτό γλυκάκι καίει καρδιές!!! Μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα! Καίει καρδιές γιατί δεν προσθέτει θερμίδες!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Δήμητρα σε σένα αλλά και σε όλη την ομάδα. Το γλυκό πάντως σκίζει! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε Δήμητρα! Η αλήθεια είναι ότι αυτή η ομάδα ήταν πολύ δυνατή!

      Διαγραφή
  3. Όντως το γλυκό σου σκίζει χρυσοχέρα μου! Άντε σε δυο χρόνια εύχομαι να σαρώσεις τα βραβεία:-) Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τώρα που πήραμε τον αέρα, ποιος μας πιάνει στο Ρίο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Τι απίστευτα !Το κλαδί υπέροχο!Καλά το γλυκάκι δεν πήρε βραβείο;Αδύνατον ,αλλά έχεις όλα τα δικά μας συγχαρητήρια!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, όλα παίρνουν βραβείο Αλέκα, αλλά δεν μπόρεσα να το καταχωρήσω για να τερματίσει κι αυτό! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα! Το γλυκό είναι μια γλύκα χαχαχα αλλά και η κόρη σου δεν πάει πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη κατηγορία τα δικά μου γλυκά, Λίλια! Κι εγώ κι η κόρη μου σ'ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο σου!!! το γλυκάκι ...ευτυχώς που δεν τρώγεται !!! γεια στα χέρια σου. και η κόρη σου μια κούκλα.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς δε λες τίποτα Μαρία! Εγώ τουλάχιστον δεν είμαι για τέτοια... Σ' ευχαριστούμε αμφότερες, φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Έλα... κρίμα.. είναι φανταστικό το γλυκό!! Συγχαρητήρια για όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρμελαδάκι πάντως δεν είναι! Μου είχε τελειώσει η μαρμελάδα (όλο το καλοκαιρινό μου απόθεμα) και χθες αγόρασα, έχοντας το γλυκό σου στο μυαλό μου, Κατερίνα!

      Διαγραφή
  8. το γλυκακι τα σπαει! Ολα υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το γλυκό και το δέντρο είναι τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Ειρήνη το αγαπώ πολύ το δέντρο. Το κοιτάζω και μου φτιάχνει τη διάθεση.
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget