εικόνες από το παρελθόν...

, , 23 σχόλια
ή μάλλον από μια άλλη ζωή καλύτερα. Πριν από 2-3 εβδομάδες αποφάσισα να ξεκινήσω να διορθώνω το χάος της βιβλιοθήκης του δωματίου μου. Και έτσι βρέθηκα να κοιτάζω παλιά σχέδια της εφηβείας μου έως και λίγο αργότερα.
Ξαναθυμήθηκα την πρώτη μου αγάπη το σχέδιο μόδας...



 (ναι το κόλλημα με το μοβ, το είχα από τότε)



και ξαναείδα τις όμορφες κοπέλες μου, που κάποτε στόλιζαν το παλιό μου δωμάτιο.


Ήταν τόσες πολλές οι σελίδες που δεν υπήρχε περίπτωση να τις σκανάρω. (Αυτό το λέω για να με συγχωρήσετε που τις φωτογράφισα στο πάτωμα χαχα).


23 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα σχέδια σου Δήμητρα! Έχεις κιόλας έτοιμη την gallery wall :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πια gallery floor, αλλά ήταν για πολύ καιρό gallery wall, Δήμητρα.
      Τα σημαδάκια από πινέζες και σελοτέιπ φαίνονται (δεν είχε εμφανιστεί ακόμη το μπλου τακ)...

      Διαγραφή
  2. Πόσα ταλέντα έχεις βρε κορίτσι μου;;; Υπέροχα τα σχέδια σου και πανέμορφα τα κορίτσια σου!!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα μη νομίζεις, αυτά είναι και όλα σχετικά μεταξύ τους με κάποιο τρόπο.
      αχ αν ήξερα εκείνη την εποχή βελονάκι...

      Διαγραφή
  3. Δήμητρα είναι καταπληκτικά τα σχέδια σου!!! Ειδικά αυτά με τα πρόσωπα...μια gallery wall με στεφάνια εργόχειρου (γμτ πως τα λένε;) αντί για κορνίζες βαμμένα σε χρώμα του χώρου σου...πολύ θα μου άρεσε! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελάρα κεντήματος, Χριστίνα! Κι εγώ καδράκια τα κάνω αυτά! Αλλά αντί να τα βάψω, τα πλέκω γύρω-γύρω.
      http://madebyluna.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html

      Διαγραφή
  4. Μου θύμησες τα νιάτα μου!! Χριστέ μου ακόμα και οι πόζες των σκίτσων σου είναι παρόμοιες!!Αλλά έχεις φοβερό χέρι! Καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωγράφιζες κι εσύ Λίλια; Ε, θα περιμένουμε και τα δικά σου τότε, να ολοκληρώσεις το φλας μπακ!

      Διαγραφή
  5. καλα τι τελεια ειναι αυτα??? και ως σχεδια κ ως ρουχα! μηπως να το αρχιζες παλι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα λες Ζίνα; Μπα τώρα έχω άλλη αγάπη!
      Πάντως είναι διαχρονικά, με λίγες μετατροπές θα φοριούνταν και σήμερα κι ας έχουν περάσει 20 και πλέον χρόνια από τότε...

      Διαγραφή
  6. Έτσι ζωγράφιζες στην εφηβεία? Καλλιτέχνης!! Πάντως φαίνονται οι επιρροές της εποχής-δεκαετίας. :) Τα μαλλιά ειδικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σκέψου Ελεάνα ότι το μακιγιάζ στις κοπέλες το είχα κάνει με πραγματικές σκιές και ρουζ της εποχής. Σε κάποιες και τα κραγιόν ακόμα, είναι αληθινά και όχι χρώματα ζωγραφικής.
      (Μόνο τον εαυτό μου δεν κατάφερα ποτέ να βάψω...)

      Διαγραφή
    2. χααχαχα χτύπα και άλλο!!! εγώ μόνο δέντρα και κανένα σπιτάκι (στα εύκολα) - βέβαια βάφω τον εαυτό μου.. :)) κάτι είναι και αυτό! Πρέπει να τις σκανάρεις η να μας δείξεις από πιο κοντά μερικές, είναι λεπτομέρειες που πρέπει να φανούν!!!

      Διαγραφή
  7. Άμα είσαι καλλιτέχνης ,είσαι σε όλα!Μου άρεσε αυτή η μόδα του ''τότε''.Δε σε ενοχλούσε το παραπάνω ,αντιθέτως το αποζητούσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το αποζητούσες λέει Αλέκα... Στα 18 μου με είχαν κάνει για 25, ενώ στα 25 μου με περνούσαν για 16χρονο!

      Διαγραφή
  8. Πω πω αρχισε να σκανάρεις! Είναι τελεια κρίμα να μην τα ψηφιοποιήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α πα πα, το βαριέμαι, και πολύ τους είναι η παραπάνω ομαδική ψηφιοποίηση! :)

      Διαγραφή
  9. Είναι πάρα πολύ όμορφα!! Είσαι πολυτάλαντη!! Πολλά συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κατερίνα μου! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  10. Δήμητρα, με γύρισες και εμένα χρόνια πίσω, πολύ όμορφα σχέδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ειρήνη! Νόμιζα ότι το 'χα ξεχάσει, είχα πολλά χρόνια να ζωγραφίσω κάτι τέτοιο, αλλά μου ζήτησε να φτιάξω μία κοπέλα ο γιος μου και όλως παραδόξως μου βγήκε. Δεν το περίμενα...

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget