Ανοιξιάτικη ανανέωση

, , 31 σχόλια
   Εν μέσω ανανέωσης σπιτιού και blog, είπα να σας δείξω την πρόοδό μου. Η περιοχή γύρω από το τζάκι έχει μπει στο στόχαστρο με σκοπό κάποια στοιχεία να ομαδοποιηθούν χρωματικά ώστε να προβληθούν κάποια άλλα, χωρίς να γίνεται κουραστικό το αποτέλεσμα. Όπου "ομαδοποιηθούν χρωματικά" κάντε το εικόνα με εμένα και ένα πινέλο με άσπρο χρώμα να περνάω και να σαρώνω ότι βρω στο διάβα μου και το "κάποια άλλα" μεταφράστε το με τις κατά καιρούς πλεκτικές δημιουργίες μου.
   Εδώ και καιρό ήθελα να βρω κάποιο τρόπο να καδράρω ένα πολύτιμο έργο της γιαγιάς μου. Δεν υπήρχε περίπτωση να το βάλω σε κάποιο τραπεζάκι, με ένα απρόσεχτο παιδί και ένα ακόμα πιο απρόσεχτο σκυλί στο σπίτι ενώ είναι το μοναδικό έργο που έχω από αυτήν. Το ύφασμά του είναι υφασμένο στον αργαλειό της από την ίδια και η μπορντούρα που του έχει κάνει είναι ένα σχέδιο που δεν έχω ξαναδεί και μου αρέσει τόσο πολύ! Μετά από διάφορες δοκιμές που απέτυχαν, με μονόχρωμα / χρωματιστά / εμπριμέ χαρτόνια, υφάσματα και συνδυασμούς όλων αυτών, κατέληξα να το καδράρω επάνω σε απλό άσπρο χαρτόνι που το είχα ψεκάσει από πριν με μαύρο σπρέι.



Και μια και το Πάσχα πλησιάζει είπα να κάνω την πρώτη σχετική διακόσμηση. Ένα αβγό στρουθοκάμηλου που το έντυσα με το δικό μου τρόπο. Πλεκτή "φόρμα", λουλούδι και για βάση μια λωρίδα υφάσματος από τη δεύτερη προσπάθειά μου στην ύφανση. Όλα με ένα αγαπημένο ντεγκραντέ νήμα σε κόκκινο-πορτοκαλί-ροζ-μοβ αποχρώσεις.


Καλή συνέχεια σε όλες όσες χτύπησε ο άνεμος της ανοιξιάτικης ανανέωσης!

31 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το φόντο που ετοίμασες για το υφαντό, μοιάζει με καπνό!
    Και πολύ ωραίο το ντύσιμο του αυγού (έχω κι εγώ αυγά στρουθοκάμηλου αλλά δεν έχουν προστεθεί στη φετινή διακόσμηση) και ταιριάζει θεματικά με το διπλανό ντυμένο βότσαλο! Καλη συνέχεια στις ανανεώσεις, περιμένουμε φωτογραφίες :)
    Υ.Γ. Με 'γεια το νέο banner και εικονίδιο προφίλ (ήθελα να στο πω και πιο νωρίς αλλά το ξέχασα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δήμητρα από τις τόσες δοκιμές που έκανα, μόνο αυτό το φόντο μου άρεσε. Όλα τα άλλα ή το έπνιγαν ή δεν ταίριαζαν (ή τουλάχιστον έτσι μου φαινόταν εμένα) με τον υπόλοιπο χώρο. Το βότσαλο και την υπόλοιπη παρέα του, τα θυμήθηκα κι εγώ όταν τέλειωσα το αυγό, κάνουν ωραία συντροφιά!
      Όσο για τα ας πούμε γραφικά μου, ευχαριστώ! Τα παλεύω, από αλλού ξεκινάω, κάπως αλλιώς καταλήγω, ευκαιρία βρίσκω για να ξανά ασχολούμαι μετά από λίγο καιρό...
      Φιλιά και προσοχή στον αέρα αυτές τις μέρες!

      Διαγραφή
  2. Η άνοιξη φύσηξε στην καρδιά όλων μου φαίνεται και οι ανανεώσεις δίνουν και παίρνουν! Με γειές το banner και το εικονίδιο προφίλ και από μένα!
    Το καδράρισμα που έκανες για το εργόχειρο της γιαγιάς σου είναι υπέροχο. Όντως όπως είπε και η Δήμητρα το φόντο μοιάζει με καπνό και δένει άψογα με το υφαντό. Για το αυγό δεν ξέρω τι να πω... το έντυσες υπέροχα και είναι όντως απίστευτα πασχαλινό. Είναι όμως μεσημέρι και πείνασα, οπότε μένω να σκέφτομαι πόσες ομελέτες πάνε στράφι:-) Σε φιλώ και πάω να βάλω κάτι στην κοιλίτσα μου! Καλή όρεξη εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία, ντροπή! Σου έδωσα εγώ την εντύπωση ότι θα άφηνα τέτοιο μεζέ να πάει χαμένος; Ποτέ! Η αλήθεια είναι ότι με παίδεψε, με δραπανοκατσάβιδο κατάφερα να κάνω μια μικρή τρυπούλα, αλλά το κατάφερα και το κέλυφος διατηρήθηκε σώο. Η δε ομελέτα έγινε ωραιότατη στο μεγάλο ταψί του φούρνου!

      Διαγραφή
    2. Θές να μου πεις πως το έφαγες αυτό που έιχε μέσα ???? 8-/

      Διαγραφή
    3. Το φάγαμε! Ήμασταν πάνω 6-7 άτομα και πήραμε και 2η μερίδα Ελεάνα.

      Διαγραφή
  3. Τελικά βρε παιδί μου είναι άλλο πράγμα η άνοιξη ... φυσάει αέρας ανανέωσης παντού και είναι λες κι όλα γίνονται πιο ζωηρά, πιο καθαρά! Υπέροχη ιδέα του καδραρισμένου εργόχειρου... Καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ τις τελευταίες μέρες μας έχει σηκώσει ο αέρας όχι μόνο μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά Χριστίνα! Καλή μέρα να έχεις και σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Ήρθες σαν την άνοιξη... ταγουδάω!! :) Τη καλύτερη δουλεία έκανες που το κρέμασες αν και θα σου δώσω άλλη μία ίδεα, να το βάλεις πάνω στο μπουφε, τραπεζαρία και από πάνω να βάλεις τζάμι (για προστασία). Μου αρέσει να τα βλέπω στολισμένα τα σεμέν :) Εγώ θα σταθώ και στο κλαδί με τα ανθάκια!!! Τέλειο!! Πρωτότυπος ο στολισμός του αυγού ταιρίαζει με το όλο σκηνικό 'μόνο χειροποίητα'. Καλό βράδυ! Και άλλο και άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι για τέτοιους στολισμούς τα τραπεζάκια μου Ελεάνα μου, το έχω αποδεχτεί και προχωρώ. Δε λέει σεμεδάκι κάτω από στοίβες βιβλία, μολύβια, γόμες, lego, τρελομπαλάκια κλπ...
      Τα λουλουδάκια μου είναι ολιγαρκή, μόνο ξεσκόνισμα θέλουν. Σ' ευχαριστώ και καλή συνέχεια με τον μυρωδάτο κήπο σου!

      Διαγραφή
  5. Very nice idea!!
    Beautiful "dress" for egg!
    Greetings...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φοβερή έμπνευση είχες με το υφαντό! Έτσι και το στολίζεις και το δείχνεις με έναν τρόπο μοντέρνο και έξυπνο! Ωραίο και το αυγό σου!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έτσι πιστεύω κι εγώ Λίλια! Νομίζω ταίριαξε ωραία το εργόχειρο της γιαγιάκας μου στο κάδρο του και στο χώρο.

      Διαγραφή
  7. η ιδεα για το σεμεδακι καδρο ειναι φοβερη! και το αυγο εξαισιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους το χαίρομαι Ζήνα, γιατί μέχρι τώρα το είχα στο συρτάρι, μη μου πάθει τίποτα. Έρχομαι να δω τί καινούριοι μεζέδες σερβιρίστηκαν...

      Διαγραφή
  8. Υπεροχο εγινε κ πολυ ανοιξιατικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με βάζεις σε ιδέες με το εργόχειρο!! Φαίνεται πάρα πολύ όμορφο! Και το ντύσιμο του αυγού πολύ ωραίο! Άκρως ανοιξιάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Κατερίνα; Θα περιμένω με αγωνία! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία η ιδέα να καδράρεις το εργόχειρο της γιαγιά σου και με το φόντο που διάλεξες φαίνεται να "δένει" απόλυτα !!! Και το αυγό δεν πάει πίσω... Είναι υπέροχο και μας βάζει στο κλίμα• να ετοιμαζόμαστε σιγά - σιγά για το Πάσχα !!! Μπράβο σου Luna για τις όμορφες δημιουργίες σου !!! Καλό σου απόγευμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Joanna! Ναι ήρθε ο καιρός για ανοιξιάτικες, πασχαλινές δημιουργίες! Μόλις θαύμαζα τα όμορφα κασπό σου και μου έδωσες ιδέα για κάτι που σκεφτόμουν. Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία ιδέα για την δημιουργία της γιαγιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από σεμεδάκια άλλο τίποτα και τι να πρωτοστολίσουμε....υπέροχη η ιδέα με το σεμεδάκι κάνδρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες, Ιωάννα. Ντουλάπες ολόκληρες και ίσως θα ήταν καλή ιδέα να τα βλέπουμε και με άλλο μάτι που και που. Να ανανεωθούμε κι εμείς κι αυτά...

      Διαγραφή
  13. Η γιαγιά θα αισθάνεται χαρούμενη που το υφαντό της βρήκε τόσο ωραία θέση....η χροιά του καπνού που έχει το φόντο που διάλεξες του ταιριάζει απόλυτα . αλήθεια είναι τόσο σκληρό το αυτό στρουθοκάμηλου;;;;
    το στόλισες υπέροχα.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαρία, εγώ πάντως χαίρομαι γιατί το κοιτάζω και τη νιώθω κοντά και πάλι.
      Το αυγό ναι, είναι πολύ σκληρό! Δεν υπήρχε περίπτωση να ανοίξει με σφυράκι και κατσαβίδι όπως μας είχαν πει, χωρίς να καταστραφεί. Με το τρυπάνι έγινε σωστή δουλειά.
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  14. Το ανεδειξες τελεια το πλεκτο της γιαγιας σου μπραβο σου και το αυγο το ντυμενο πω πω πανεμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαίρη! Το δικό μου αυγό έγινε σι-θρου! :)

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget