κουβερτούλα για αγκαλίτσα

, , 24 σχόλια
Όχι αυτό που κλασσικά εννοούμε όταν λέμε κουβερτούλα αγκαλιάς, μάλλον κουβερτούλα παρηγοριάς. Θυμάστε τον πιτσιρίκο στο Snoopy που όπου πήγαινε έσερνε και την κουβερτούλα του, μαζί του; Κάτι τέτοιο αλλά πιο μικρό για να είναι και βολικό.




Μια και ένα ακόμα ανιψάκι μας έρχεται όπου να 'ναι σκέφτηκα ότι θα ήταν μια καλή ιδέα για δωράκι. Και επειδή ακόμα διανύουμε περίοδο Ραβελληνικών, αγωνίστηκε και ο blankie buddy. Ένα απλό granny square με παιχνιδάκι μία bunny ball.



Κάτι σχετικό με την ημέρα δεν σας ετοίμασα, όχι δεν έχω κάτι με τη συγκεκριμένη γιορτή, μάλλον με όλες έχω, είμαι γνωστός ακοινώνητος άνθρωπος εγώ...
Βρήκα λοιπόν μια καρφίτσα που είχα φτιάξει παλιότερα και σας εύχομαι καλό σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά!




24 σχόλια:

  1. Τι όμορφο δώρο! Πολύ μου άρεσαν τα φουξορόζ κουνελοαυτιά! Όσο για τις γιορτές, συχνά η πολύ "κοινωνία" βλάπτει σοβαρά την υγεία!! Η καρφίτσα πάντως είναι μία χαρά!Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν βάλεις και την τσαντίλα που πιάνει κάτι τύπους σαν κι εμένα έτσι και τους πεις "κάνε αυτό γιατί έτσι πρέπει/συνηθίζεται" εκεί να δεις βλάβες η υγεία... Καλό σαββατοκύριακο γειτόνισσα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα είναι, βέβαια είμαι λίγο μεγάλη για τη κουβερτούλα αλλά τη καρδούλα τη θέεελωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα ναι, από μια ηλικία και μετά δεν είμαστε για κουβερτούλες, αλλά μια καρδούλα κάπου χωράει!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα και τα δύο! Με τι παραγέμισες την καρδούλα και το κουνελάκι; Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω απόθεμα από το υλικό που βάζουμε σε μπουφάν, μαξιλάρια. Η μητέρα μου έραβε παλιά και ακόμα έχω μία σακούλα. Μετά θα είμαι σε αναζήτηση. Καλό σαββατοκύριακο Ειρήνη!

      Διαγραφή
  4. Δήμητρα τι όμορφη κουβερτούλα είναι αυτή;! Πόσα ακόμα αγωνίσματα έχεις; Καλή δύναμη εύχομαι!!!
    Σχετικά με την γέμιση, υπήρχε ένα πολύ φθηνό μαξιλάρι στα ΙΚΕΑ, (δεν ξέρω αν το πουλάνε ακόμα) στα 1 με 2 ευρώ νομίζω. Έχω ένα τέτοιο εδώ και ένα χρόνο και χρησιμοποιώ τον γυαλοβάμβακα για γέμιση όπου χρειάζεται. Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, ένα μισοτελειωμένο έχω, ένα σάλι που μου λείπει λίγο νήμα και περιμένω την κυρία από το κατάστημα να το φέρει. Αν δω ότι αργεί, θα ξηλώσω μερικές σειρές, θα του βάλω το τελειωματάκι του και θα γίνει λαιμός. Μη χάσουμε και το μετάλλιο για τόσο λίγο, κρίμα είναι χαχα!
      Καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστίνα, καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το κουνελο-κουβερτάκι και πρωτότυπο!! Well Done!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχου ειναι πολυ ομορφα και το κουνελακι και η καρδουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελένη και καλώς ήρθες κι εσύ και η άλλη όμορφη φάτσα στην αγκαλιά σου!

      Διαγραφή
  8. Τελειο το κουβερτακι με το κουνελακι!!! Με το καλο να σας ερθει το ανηψακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ (δις) Μαρία! Θα ξαναπεράσω για τις οδηγίες!

      Διαγραφή
  9. Ξαναήρθα!!!Έχω ένα παιχνιδάκι για σένα όποτε μπορείς πέρασε http://swanocean.blogspot.gr/2014/02/what-is-love.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι υπέροχη ιδέα αυτή!!!! η κόρη μου κουβαλούσε ένα κομμάτι πανί μαζί της οταν ηταν μικρή. ο κούνελος στην μέση καταπληκτικός !!!! γεια στα χέρια σου.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία! Κι η δική μου δεν κοιμόταν χωρίς την κουκλίτσα-γοργονίτσα της!

      Διαγραφή
  11. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία (3η Μαρία στη σειρά χα) και καλώς ήρθες!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget