Αργεί ακόμα να πάει 10:00;

, , 14 σχόλια
Ποιος να μου το 'λεγε ότι κάποτε θα γινόμουν αθλήτρια! Και τι αθλήτρια! Για ολυμπιακούς αγώνες! Με τα βελονάκια και τα κουβάρια ανά χείρας περιμένουμε την έναρξη των χειμερινών ολυμπιακών αγώνων και μαζί τους και εκείνη των ravellenics απόψε στις 10 το βράδυ.


Το πρώτο μου "αγώνισμα" θα είναι η μεταμόρφωση του παρακάτω δέντρου. Ένας κορμός που βρήκα στις περιπλανήσεις μου στη φύση. Για να μη νομίζετε ότι η Δήμητρα υπερβάλει όταν λέει για καουμπόηδες. Μπορεί εμείς να μη βρίσκουμε έπιπλα για μεταμόρφωση όπως η τυχερή Χριστίνα αλλά τουλάχιστον η φύση δεν μας απογοητεύει.

Ο καιρός, που θα πάει θα φτιάξει κάποια στιγμή, επομένως και το δεντράκι μου πρέπει να ανθίσει.

Η ομάδα φέτος είναι μεγάλη αλλά μπορεί να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο. Όσες πλέκετε ή υφαίνετε ελάτε κι εσείς στην παρέα των ravthletes!  Οι υπόλοιπες ευχηθείτε μας καλή επιτυχία!


14 σχόλια:

  1. Όντως φέρνει ολίγον τι σε Φαρ Ουέστ..χεχε
    Πάντως, ανυπομονώ να το δω να ανθίζει Δήμητρα!!
    Και πολλές ευχές φυσικά για το "χρυσό"
    Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν αποξηραμένος κάκτος, ε; Να το βλέπεις και να λες από πού θα μας την πέσουν οι ινδιάνοι, αλλά είναι αχλαδιά!
      Ευχαριστώ, Δήμητρα, καλό σ/κ και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία.....κι εγώ είμαι περίεργη να το δω ανθισμένο..
    πολλές πολλές ευχές για το χρυσό!!!!
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία! Προχωράει η "ανθοφορία", μέχρι το βράδυ θα είναι έτοιμο!

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία Δήμητρα και προφανώς καλή επιτυχία στην Ελληνική ομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Σοφία! Ήδη τα πρώτα μετάλλια ήρθαν κιόλας!

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία κι από μένα σε ότι κάνεις... ε φταίω εγώ? Χτες βρήκα ένα κομοδινάκι μούρλια! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι άλλο;;; Ε, μα αυτό είναι πρόκληση! Θα περιμένω με ανυπομονησία τη μεταμόρφωση!

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία , Δήμητρα !!!! Περιμένω να δω το δεντράκι ανθισμένο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία!! Περιμένω και εγώ με ανυπομονησία να δω το δεντράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα! Αύριο θα σας το δείξω!

      Διαγραφή
  7. χαχαχα φοβερή πρόκληση! Καλές επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget