crocheters-gr!

, , 22 σχόλια
Πριν από δύο μήνες περίπου σκεφτόμουν ότι τελικά είμαστε πολλές όσες ασχολούμαστε με το βελονάκι. Κάθε τόσο ανακαλύπτω και ένα blog που η συγγραφέας του ασχολείται μ' αυτό. Τότε ήταν που η Δήμητρα του decorasylum έφτιαξε την google+ κοινότητα D²C για ιδέες διακόσμησης, DIY και χειροτεχνίες. (Παρεμπιπτόντως έχετε επισκεφτεί το Άσυλο; Αν δεν έχετε πάει ακόμη, κάντε το, θα βρείτε εξαιρετικές ιδέες τόσο εκεί όσο και στην κοινότητα.)
Τότε λοιπόν, σκεφτόμουν κι εγώ, δε θα ήταν ωραία να υπήρχε μία κοινότητα και για εμάς που αγαπάμε το βελονάκι; Ένας τόπος - κοινό σημείο αναφοράς όπου θα μπορούμε να γνωριστούμε μεταξύ μας, να μάθουμε και να εμπνευστούμε η μία από την άλλη; Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα λοιπόν και σήμερα σας παρουσιάζω ένα νέο blog-περιοδικό αφιερωμένο στο πλέξιμο με το βελονάκι.
 crocheters-gr


Είτε είστε νέα υποψήφια φίλη που σκέφτεται να μάθει, είτε σχετικά καινούργια όπως εγώ, είτε βετεράνα όπως η Niatta, ελάτε να γνωριστούμε. Έχουμε και forum για να τα λέμε. Η Σοφία έχει ήδη κάνει την αρχή!


22 σχόλια:

  1. Κι εγώ μέσα!!Καινούρια στο είδος αλλά φαντάζομαι ότι έχω πολλάααα να μάθω ακόμα!!Καλή αρχή λοιπόν!Πολύ καλή ιδέα,μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Λαμπρινή! Όλες μαζί θα μαθαίνουμε! Στο βελονάκι πάντα θα υπάρχει κάτι νέο να δοκιμάσουμε.

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτική ιδέα, η οποία μου είχε περάσει κι εμένα από το μυαλό αλλά δεν έχω την τεχνογνωσία να διαχειριστώ κάτι τέτοιο. Μπράβο για την δημιουργία της κοινότητας και καλή συνέχεια.
    Θα γίνω μέλος άμεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που δεν είμαι μόνη μου, είμαστε κι άλλες τελικά με τις ίδιες σκέψεις!

      Διαγραφή
  3. Πόσο μ' αρέσει όταν άνθρωποι με μεράκι προσπαθούν να φτιάξουν κάτι ομαδικό! Καλή επιτυχία Δήμητρα και με το καλό να γίνετε κάποια στιγμή και έντυπο μέσο!! Και φυσικά, χίλια ευχαριστώ τόσο για την αναφορά στο Άσυλο & την D²C αλλά και την συνεχή υποστήριξή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ' ευχαριστώ Δήμητρα!
      Το βελονάκι είναι ομαδικό άθλημα και όπως από κάπου κι εγώ και τόσοι άλλοι πήραμε, συνεχίζουμε και θα συνεχίζουμε να παίρνουμε γνώσεις, η συνέχεια της διαδρομής είναι να τις μοιραστούμε με τους επόμενους.

      Λες μετά τη βελόνα να σε δούμε και με βελονάκι; :)

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα... πριν με δείτε με βελονάκι, δες καλύτερα το βραβείο σου!
      http://decorasylum.blogspot.gr/2014/01/11award.html
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  4. Θα σε μαλώσω! Με αιφνιδίασες, ευχάριστα φυσικά, αλλά δεν με προειδοποίησες. Ανακάλυψα τυχαία αυτή την κίνηση και με χαρά θα πάρω μέρος, μετά την Σοφία!
    Στο φατσοβιβλίο έκανα ανάρτηση και έγινε χαμός!
    Στη διάθεση σας για απορίες και ότι χρειάζεστε.
    Η βετεράνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πρόλαβες πριν σου στείλω μήνυμα!
      Τιμή μας και χαρά μας να σε έχουμε κοντά μας!
      Το πρώτο (και όχι μόνο εννοείται) άρθρο στη στήλη «έχουμε επισκέψεις» σου ανήκει.

      Διαγραφή
  5. Μπράβο κορίτσια για την υπομονή σας αναφορικά με το πλέξιμο αλλά και για την απόφαση να γίνετε ομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Χριστίνα! Όσο για την υπομονή, το πλέξιμο, ναι, είναι μια καλή άσκηση για να αυξήσεις τις αντοχές σου σ' αυτή.

      Διαγραφή
  6. Οσο κι αν το θαυμαζω δεν το εχω επιχειρησει ακομα! Καλα δεν εχω και τον χρονο τωρα! Καλη αρχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε Μαρία! Απολύτως κατανοητό, άλλες οι προτεραιότητες για τις μωρομανούλες!

      Διαγραφή
  7. Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου! Κι εγώ δεν έχω καμιά φοβερή εμπειρία, όμως το αγαπώ το βελονάκι! Η μαμά μου, λέει πως άμα το πιάσεις, δεν θέλεις να ξαναπιάσεις ούτε βελόνες, μηδέ κέντημα! Είναι πολύ θελκτικό:) Καλή αρχή και να πάει καλύτερα, από όσο προσδοκάς καλή μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφή η μαμά σου, Ειρήνη! Κι εγώ έτσι νιώθω!

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι πολύ που ανταμώσαμε!!!!Η Niatta στάθηκε αφορμή να σε γνωρίσω και την ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, Χρυσάνθη! Η Niatta είναι θερμή υποστηρίκτρια και την ευχαριστώ θερμά, όπως και όλες σας που ανταποκριθήκατε στο κάλεσμά της!

      Διαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στη νέα πρωτοβουλία!! Δεν έχω καμία σχέση με βελονάκι αλλά είδα υπάρχουν και ενότητες για αρχάριους!! Για να δούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Κατερίνα! Θα χαρώ πολύ να σε δω και στη νέα παρέα αν το αποφασίσεις!

      Διαγραφή
  10. Τι ωραία! Πώς θα μπορούσαμε να εμπλακούμε σε αυτό το νέο εγχείρημα;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαριέττα! Κοίταξε στην σελίδα «ποιοι είμαστε» και θα πάρεις μια ιδέα για την εμπλοκή-συμμετοχή. Με χαρά θα περιμένω τη συνέχεια!

      http://crocheters-gr.blogspot.gr/p/blog-page_9.html

      Διαγραφή
    2. ωραία λοιπόν θα ρίξω μια ματιά!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget