bedroom in a box

, , 20 σχόλια
Πιο παιχνιδιάρικη πρώτη ανάρτηση για τη νέα χρονιά, νομίζω δεν θα μπορούσα να κάνω. Καλοπιάνω λοιπόν το 2014 με κάτι που από καιρό ήθελα να κάνω. Ένα bedroom in a box! Να η ωραία κοιμωμένη μου στο υπνοδωμάτιό της.




Η μια πλευρά του δωματίου της...

...και η άλλη.

Και η πανοραμική άποψη.

Το παράθυρό της με θέα σε ανθισμένες αμυγδαλιές (τη ζηλεύω).

Και η γκαρνταρόμπα της!

Έχει και κομοδίνο (από "τραπεζάκι" πίτσας).

Το κορίτσι μου ξύπνησε!

Έβαλε κρύο μου φαίνεται...
Και τώρα όπως λένε και τα πεζά παιδιά μου, να δω τί θα την κάνω, αφού μικρά κοριτσάκια που θα την εκτιμήσουν δεν υπάρχουν εδώ γύρω. Πάντως μου αρκεί που ξαναθυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια!
Καλή χρονιά να έχουμε!





20 σχόλια:

  1. Επιτέλους επέστρεψες γειτόνισσα!!! Και τι επιστροφη! Πανέμορφο είναι Δήμητρα και η κρεμάστρα για τα ρουχαλάκια.... το κερασάκι στην τούρτα! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα, αν σου πω ότι πρώτα έκανα τις κρεμάστρες και μετά τα ρούχα! με παραπλάνησε το pinterest με μια ιδέα με συνδετήρες που δεν έλεγε να βγει όπως έπρεπε, αλλά το σύρμα πίπας δεν με απογοήτευσε ούτε αυτή τη φορά. καλό απόγευμα, Δήμητρα!

      Διαγραφή
  2. Δήμητρα είναι απλώς τέλειο!!! Μικρό, γλυκό, κουκλιτσικό, κοριτσίστικο, τέλειο! Κάθε κορίτσι που σέβεται τον εαυτό του θα το ονειρευόταν, ασυζητητί! Πολλά φιλιά και καλό σου ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει αρκετές ατέλειες, ειδικά τα μαλλιά της, μόλις τα τελείωσα βρήκα έναν άλλο τρόπο καλύτερο, δεν πειράζει όμως, στην επόμενη. Καλό σ/κ Σοφία και τη Δευτέρα έσο έτοιμη!

      Διαγραφή
  3. Δήμητρα, είναι τέλειο αυτό που έφτιαξες! Παραμυθένιο, υπέροχο, ΜΠΡΑΒΟ! Ασε τα παιδιά σου να λένε ό,τι θέλουν, οι κούκλες αρέσουν σε πολύ κόσμο κι η αλήθεια είναι πώς και γω όταν φτιάχνω κούκλες , νοιώθω πάλι σα παιδί..τι πιο όμορφο; φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αγγελική! Κι εγώ τις λατρεύω, με το ζόρι κρατιέμαι να μην πάρω καμιά ραφιέρα και την κάνω κουκλόσπιτο. Εκεί να δεις δούλεμα που θα φάω...

      Διαγραφή
  4. Φοβερές λεπτομέρειες στην κρεβατοκάμαρα, από τα ρουχαλάκια μέχρι και το κουβερτάκι του κρεβατιού! Πολλά συγχαρητήρια για τη δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα και που να δεις Κατερίνα, πόση ώρα μου πήρε μέχρι να αποφασίσω ποιες εικόνες θα έβαζα τελικά στο καδράκι και το παράθυρο από τις τόσες που είχα διαλέξει!
      Τα ξαναλέμε αύριο!

      Διαγραφή
  5. Μα τι όμορφο!!!!!!! Θέλω κι εγώωωωω.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για εσένα είναι εύκολο! πάρε το βελονάκι σου και ξεκίνα!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις!!Φοβερή λεπτομέρεια.....Υπέροχα, μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαίρη! Τι να κάνουμε, οι κούκλες (αληθινές ή ψεύτικες) τα θέλουν όλα τέλεια χεχε

      Διαγραφή
  7. καταπληκτικο, μονο μη το δει η ταλιμπανουλα γιατι εγω δεν το εχω καθολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μάχη! Έλα όμως που για ταλιμπανούλες είναι κι όχι για τη ντουλάπα μου...

      Διαγραφή
  8. υπέροχα όλα!βγαλμένα από παραμύθι !!μπράβο σου κορίτσι μου!τα χεράκια σου κάνουν θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Εύη! Πέρασα από το blog σου και θαύμασα τις λονδρέζικες ομορφιές! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget