τα γκρι του χειμώνα

, , 16 σχόλια
Ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το γκρι. Και μια και τα πρώτα-πρώτα στη λίστα είναι το μοβ και το μαύρο, βρίσκω το γκρι να ταιριάζει όμορφα σε διάφορα αξεσουάρ μαζί τους. Ούτε πολύ έντονο, ούτε εντελώς απαρατήρητο, διακριτικό.
Να λοιπόν μια θήκη κινητού - τσαντάκι που έπλεξα σε δύο τόνους του γκρι, με μαύρο δερμάτινο κορδόνι περιμετρικά, μοβ λουλούδια και μερικά πράσινα διακοσμητικά στοιχεία.



Και ένα βραχιόλι που κάτι μου λέει πως θα γίνει το αγαπημένο μου για το φετινό χειμώνα.


 Οι τρεις πέτρες μέσα στις "φωλιές" είναι απλά γυαλάκια σαν σταγόνες στρογγυλές σε μοβ χρώμα αλλά ο ήλιος δε συνεργάζεται σήμερα...




16 σχόλια:

  1. αχ τι καλαααααααααα........εισαι χρυσοχερα με ολη την σημασια της λεξης.........καλες γιορτες να χουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα είναι Δήμητρα. Αγαπημένο χρώμα το γκρι! Πως τα πας με τον βορειά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δήμητρα! Πριν λίγο βγήκα έξω να σκουπίσω λίγο και τώρα τσακώνομαι με το χαζόσκυλό μου για το ποιος θα κάτσει πιο κοντά στο τζάκι να ζεσταθεί. Τι κρύο κι αυτό... Εσύ;

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα.... μου θυμίζει την Ήρα που πρέπει να την σπρώχνω ώρες ώρες για να τροφοδοτήσω την σόμπα. Το πρωί ξυπνήσαμε και όλα έξω ήταν παγωμένα αλλά σήμερα φαίνεται να πηγαίνουν καλύτερα τα πράγματα. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
    3. Παρακαλείσθε όπως προσέλθετε εις το Άσυλον προς παραλαβή παιχνιδοβραβείων! Ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
    4. χαχα εγώ ευχαριστώ!
      είμαι τόσο κουρασμένη που τα παρατάω όλα και πάω για παιχνίδι!

      Διαγραφή
  3. Beautiful and cute handbag and bracelet-like gray!!
    Greetings.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως είναι πανέμορφα και το γκρι ιδανικό για χειμώνα! Δεν μπορώ να αποφασίσω τι μου αρέσει περισσότερο, η τσάντα ή το βραχιόλι... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως διάλεξα το βραχιόλι, η θήκη παραείναι πλουμιστή για τα γούστα μου. Τη βλέπω να γίνεται χριστουγεννιάτικο δωράκι. Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αν και το γκρι δεν είναι απ' τ' αγαπημένα μου χρώματα, ωστόσο μ' άρεσαν πάρα πολύ και οι δύο σου δημιουργίες! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου με το αγαπημένο γκρι!!
    Έχω ξετρελαθεί με το βραχιόλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα και τα δύο!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget