με εορταστική διάθεση...

, , 21 σχόλια
Νωρίς-νωρίς ή όχι και τόσο; Πάντως εγώ ξεκίνησα τις κατασκευές των φετινών διακοσμητικών με ένα δεντράκι που το κρέμασα κιόλας.



Το πατρόν της Linda Permann γι' αυτό το χαριτωμένο δεντράκι θα το βρείτε εδώ. Και αν θέλετε ολοκληρωμένο το αποτέλεσμα της εικόνας, ακολουθήστε τις οδηγίες μου και φτιάξτε και το αστεράκι. Καλή επιτυχία!

Πατήστε στο σύνδεσμο παρακάτω για να κατεβάσετε το tutorial:



Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο Link Party του Craftaholic.

21 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΑ όλα !!!!! Το δενδράκι το λάτρεψα !!!!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ, Νίκη! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο και τόσο ιδιαίτερο σχέδιο!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ όμορφο! και όχι δεν ειναι κ τοσο νωρις....καλη συνεχεια κ περιμενω να δω κ τα επομενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ζήνα! Των φρονίμων τα παιδιά, ε;

      Διαγραφή
  5. Αχ και να το ειχα στο πλεξιμο. Πολυ ομορφο το στολιδι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πάντως αποφασίσεις να ξεκινήσεις νέο χόμπι, εδώ είμαι εγώ! Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Kαθολου νωρις δεν ειναι,εγω εχω ξεκινησει τα χριστουγεννιατικα εδω και καιρο!!ειναι πανεμορφο το δεντρακι και τα αστερακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Έτσι είναι, όσο πιο πολλές οι ιδέες τόσο πιο απαραίτητος ο προγραμματισμός!

      Διαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι που σε βρήκα! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, Δήμητρα! Έχω να μελετήσω αρκετά στο blog σου!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο δεντράκι! Οι χαντρούλες επάνω του κάνουν τη διάφορα! Σ'ευχαριστώ που ήρθες στο πάρτυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αθηνά! Η αλήθεια είναι ότι σκέφτηκα μήπως παρά έβαλα πολλές, αλλά δε βαριέσαι, τα παιδιά θα το χαρούν.
      Τέλεια ιδέα το πάρτι σου, το απόλαυσα!

      Διαγραφή
  9. Άτυχες εμείς που από βελονάκι,το απόλυτο μηδέν!
    Τέλεια όλα αναμφισβήτητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. με το ταλέντο που έχεις μόνο άτυχη δεν είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Luna μου με συγκινείς!
      Τα κοιτάζω πραγματικά τα πραγματάκια σου με τόση χαρά και μελαγχολία.Η γιαγιά μου έκανε θαύματα μ'αυτό το τόσο δα εργαλείο,και μετά από τόση δουλειά,τώρα δεν έχω ούτε ένα ενθύμιο μικρό καλτσάκι :(

      Διαγραφή
    2. Κρίμα! :( Αυτές οι γιαγιάδες μας θησαυρούς έκαναν. Ό,τι έχω απ' τα χέρια τους, το φυλάω σαν κόρη οφθαλμού.

      Διαγραφή
    3. Κρίμα δεν λες τίποτα..έχουν μείνει μόνο χοντρές κάλτσες και παντοφλάκια πλεκτά όμως,που να φανταζόταν κανείς..κάποτε είχε φτιάξει στην καθισιά της 100 λευκά και 100 ροζ ζευγάρια μικρά παπουτσάκια όλα με βελονάκι μωρουδιακά..απλά για βιτρίνα μαγαζιού..

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα!!!!!!!!! Μπράβο σου! Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget