υφασμάτινα κουμπιά και άλλα

, , 14 σχόλια
Follow my blog with Bloglovin

Να λοιπόν η τελευταία μανία μου. Υφασμάτινα κουμπιά! Όποιο ύφασμα μου κάνει κλικ, παίρνει σειρά για να γίνει κουμπάκι. Μπορούν να γίνουν ωραίες προσθήκες στη διακόσμηση διαφόρων κοσμημάτων. Οι οδηγίες που ακολούθησα ήταν από εδώ, αν και τις απλοποίησα λίγο. Πλαστικό έκοψα ένα μόνο κυκλάκι (από πιο χοντρό φύλλο πλαστικού, οπότε ήταν αρκετό) και δεν έκανα τη θηλιά για το ράψιμο του κουμπιού γιατί έτσι κι αλλιώς δεν τα θέλω για ρούχα αλλά μόνο για διακόσμηση. Μια χαρά ράβονται περιμετρικά οπουδήποτε.
Ενδιαφέρουσα είναι και αυτή η τεχνική, όπως επίσης και αυτή. Θα περιμένω τα νέα σας αν δοκιμάσετε κάποια ή έχετε βρει άλλο τρόπο για DIY κουμπάκια.




Να μια πρώτη καρφίτσα, φτιαγμένη με την τεχνική freeform, για την οποία έγραφα στην προηγούμενη ανάρτηση και στολισμένη με το ταιριαστό της  κουμπάκι. 



Και παρακάτω ένα καλοκαιρινό κολιέ με βαμβακερό πολύχρωμο  νήμα. Χωρίς κουμπάκι αυτό, αλλά με στρασάκι και ραμμένες χαντρούλες. Αυτό το τελευταίο με τις χαντρούλες, θυμίστε μου να μην το ξανακάνω!




Το λουλουδάκι βγαίνει και μετατρέπεται σε αυτόνομη (χαχα) καρφίτσα. 



Και τέλος για τον νεαρό του σπιτιού, ένα κάλυμμα για το σκαμπό του. Ευτυχώς διάλεξε ταιριαστά χρώματα τόσο μεταξύ τους όσο και με το δωμάτιό του.



14 σχόλια:

  1. ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΙΕ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα κουμπάκια, καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλά υπέροχα! Το σκαμπό φανταστικό! Τα κουμπιά θα γίνουν οπωσδήποτε, έχω μεγάλα σχέδια στο μυαλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Έλενα! Θα περιμένω να δω τα κουμπιά σου!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα κουμπιά σου.Κι εμένα μου αρέσουν πολύ αλλά τα φτιάχνω με τον εύκολο τρόπο,με το ειδικό γκατζετάκι!
    Το πλεκτό για το σκαμπό είναι ΠΑ-ΝΕ-ΜΟ-ΡΦΟ!!!!Τι υπέροχα χρώματα!Και η γωνιά του σπιτιού σου που φαίνεται στην φωτό είναι κουκλίστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Γεωργία! Τα tutorials σου με έχουν ξεμυαλίσει, δεν ξέρω τί να πρωτοκάνω!

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα!Υπέροχα τα κουμπιά σου, τα κολιέ σου και γενικότερα τα πλεκτά σου! Χαίρομαι που σε γνώρισα και ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Gina και σ' ευχαριστώ!
      Χαζεύω τις εμπνευσμένες δημιουργίες σου με τα θαλασσόξυλα αλλά και όλες τις υπόλοιπες!

      Διαγραφή
  6. Πέρασα (αργοπορημένα) να σε ευχαριστήσω καταρχάς για το βραβειάκι που μου έδωσες, νάσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
    Οι δημιουργίες σου είναι πάρα πολύ όμορφες, η μία καλύτερη από την άλλη!!!
    Μπράβο σου, καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο το σκαμπουδάκι! Μόλις πάρω λίγο τα πάνω μου στο βελονάκι θα χρειαστώ τη βοήθειά σας για να φτιάξω και εγώ καλύμματα για τις καρέκλες τις κουζίνας μου. Είσαι αστείρευτη πηγή έμπνευσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαργαρίτα! Είμαι σίγουρη ότι θα γίνουν σούπερ τα καλύμματα!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget