βραβείο;

, , 13 σχόλια
Ευχαριστώ τη Λίνα από το «χωρίς ειρμό» για το παρακάτω βραβειάκι!

Χμμ αν κατάλαβα καλά πρέπει κι εγώ να σας πω 11 πράγματα για μένα και κατόπιν να παραδώσω το βραβείο σε 11 blog. Για να δούμε λοιπόν.



  1. Είμαι 41 ετών, παντρεμένη την τελευταία 20ετία, (σε 20 ημέρες μάλιστα έχουμε επέτειο) και
  2. μαμά μιας κόρης 13 και ενός γιου 9 ετών.
  3. Η πρώτη μου δουλειά ήταν το σχέδιο μόδας που μάλλον γεννήθηκα αγαπώντας το. Με θυμάμαι πάντα να φτιάχνω ρούχα για τις κούκλες μου και αργότερα να σχεδιάζω. Άπειρα σχολικά βιβλία γεμάτα σε κάθε κενό, άπειρες σελίδες Α4 -ας μη γκρινιάζω τώρα για τις ζωγραφιές του μικρού σε βιβλία και τετράδια-...
  4. Πέρασα ένα φεγγάρι κι από δημιουργία πατρόν και ραπτική, αρκετά ενδιαφέροντα και τα δύο. Ξαναθυμήθηκα το ράψιμο πριν από 2-3 χρόνια που πήρα ραπτομηχανή αλλά άλλη η χάρη της επαγγελματικής μηχανής που ήξερα.
  5. Η άλλη αγάπη που προέκυψε λίγο αργότερα ήταν η πληροφορική. Δίδαξα αρκετά χρόνια χειρισμό-προγραμματισμό και τα τελευταία ΑΕΠΠ ένα μάθημα της τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου. 
  6. Τα τελευταία 2-3 χρόνια δεν εργάζομαι, ασχολούμαι με τις δημιουργίες μου, αν και η αλήθεια είναι ότι εδώ ούτε τα μισά δεν ανεβάζω, με κουράζει λίγο το blogging. Κάθε τόσο φτιάχνω λίστες να βάλω αυτό, να βάλω εκείνο, μην ξεχάσω το τάδε, τελικά μένει το ένα, μένει το άλλο, ουφ πετάω τις λίστες αφού βάλω το ένα απ' τα 10 και πάλι απ' την αρχή.
  7. Το μεγαλύτερό μου μαρτύριο είναι να κάθομαι και να μην κάνω τίποτα. Βαριέμαι τη ζωή μου! Οπότε ακόμα και στην παραλία να είμαι θα έχω μαζί μου ένα μαλλί με βελονάκι, ένα βιβλίο, ένα μπλοκάκι και μολύβι, κάτι, οτιδήποτε.
  8. Αγαπημένη μου συντροφιά καθημερινά είναι η μουσική. Μπορώ να ακούω από το πρωί ως το βράδυ, ενίοτε όλο το βράδυ και να με παίρνει ο ύπνος με τα ακουστικά στα αυτιά. Όσες φορές έχω αλλάξει κινητό, το πρώτο που κοιτάζω είναι να έχει ραδιόφωνο και χώρο για τραγούδια.
  9. Η επόμενη αγαπημένη παρέα είναι ο καφές. 3-5 κούπες την ημέρα πάντα σκέτος, συχνά πίνω τις τελευταίες μου γουλιές μέχρι και λίγο πριν κοιμηθώ.
  10. Αγαπημένη μου εποχή είναι ο χειμώνας αν και λατρεύω αυτήν την καθαρότητα που έχει η ατμόσφαιρα το φθινόπωρο και ανυπομονώ για τον ερχομό της άνοιξης που πάντα (ή σχεδόν πάντα) με πιάνει η διάθεση να ξεσηκώσω το σύμπαν. Να ομολογήσω βεβαίως ότι τα τελευταία χρόνια έχω αρχίσει και αγαπώ την απλότητα του καλοκαιριού -όσες είναι μανούλες θα με καταλάβουν-.
  11. Τι άλλο; Α, αν χρειάζεστε μάστορα παντός φύσεως, εδώ είμαι εγώ, υδραυλικά, ηλεκτρικά, βαψίματα κλπ. Ο καλός μου μια φορά είδε το ηλεκτρικό δραπανοκατσάβιδο, τη μέρα που τον έστειλα να μου το πάρει, έκτοτε αγνοεί την τύχη του, τη θέση αποθήκευσής του, ακόμα και να το δει ούτε καν πώς ανοίγει δεν ξέρει.


Πάμε τώρα για την δεύτερη ενδεκάδα. Η σκυτάλη λοιπόν πηγαίνει:
  1. Στην Τζίνα και το ημερολόγιό της άρες-μάρες που με κάθε της ανάρτηση μου φτιάχνει το κέφι.
  2. Στη Σοφία και τη γελαστή κλωστή της, που κάθε φορά με αφήνει άφωνη με τις υπέροχες δημιουργίες της.
  3. Στη Σόφη και στον παράδεισό της που φιλοξενεί τα καλοφτιαγμένα της κοσμήματα.
  4. Στη Μαντρίνα και το εργόχειρό της που ελπίζω να το ξαναπιάσει σύντομα - μας λείπουν οι δημιουργίες της.
  5. Στη Σοφία και το τίποτα δεν πάει χαμένο με τις πρωτότυπες ιδέες.
  6. Στην Αλεξάνδρα που έρχεται φορτωμένη με fabric and needle καθώς και πολλές ιδέες.
  7. Στη Χριστίνα και το χρωματιστό της κόσμο του υγρού γυαλιού.
Οι τέσσερις πρώτες που θα περάσουν από εδώ παίρνουν και τα υπόλοιπα τέσσερα βραβεία που απομένουν. Στέρεψα! Όλες έχετε τα βραβεία όχι απλά μία αλλά πολλαπλές φορές, δύσκολο να βρω άλλες!




13 σχόλια:

  1. Τί να πω;... ευχαριστώ πολύ, πάρα πολύ!
    Σε φιλώ σταυρωτά ματς μουτς και πάω να το βάλω στη βιτρίνα με τα άλλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω, τι τιμή!!!
    Μια από τις blogger που θαυμάζω περισσότερο, μια από τις πιο ταλαντούχες δημιουργούς, να δίνει σε εμένα βραβείο!
    Σε ευχαριστώ τόσο πολύ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει πολλά ταλέντα το διαδίκτυο! σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και εύχομαι καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ LUNA!!!!
    ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΑΝΑ!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ρένα! Το βραβείο είναι και δικό σου!

      Διαγραφή
  4. Γειά σου Luna! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρακαλώ Αλεξάνδρα! καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

      Διαγραφή
  5. χαχχαχα....σ ευχαριστω καλη μου....βασανο τοπου θα το δωσεις ετσι? σ ευχαριστω παντως που με επελεξες να μαι μια απ αυτες που θα το παρει....με τιμα.....πολυ ιδιαιτερες οι δημιουργιες σου πολυ ομορφα οσα μας ειπες για σενα.......ολες πανω κατω εχουμε τον ιδιο χαρακτηρα αν δεν ταιριαζαμε δεν θα συμπεθεριαζαμε......χαχαχχαχα......γι αυτο χαιρομαι σ αυτην τη γειτονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ πράγματι Σοφία, μπελάς! το έχει, δεν το έχει; μήπως δεν θέλει βραβεία και τη φέρω σε δύσκολη θέση;
    σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Luna!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο και την τιμή που μου κάνεις θαυμάζω πολύ τις δημιουργίες σου!!!Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και οφείλω να ομολογήσω πως ταιριάζουμε πάρα πολύ σχεδόν σε όλα είναι πραγματικά απίστευτο!!!Στο μόνο που διαφέρουμε είναι η πληροφορική....εγώ δεν έχω πολλά πάρε δώσε με την τεχνολογία χα χα χα και στο ότι εγώ δεν έχω γιο σε όλα τα άλλα είμαστε ίδιες θα μπορούσα αυτό το κείμενο να το έχω γράψει εγώ και να με εκφράζει απόλυτα!!!Φιλάκια και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και σε ευχαριστώ για το βραβειάκι.
    Θα το αναρτήσω προσεχώς. Καλή Ανάσταση σου εύχομαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ για τις ευχές σας Sophie και Σοφία. Ήταν όμορφες μέρες αν και λιγάκι κουραστικές ελπίζω να ήταν το ίδιο όμορφα και για εσάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget