κρεμαστά διακοσμητικά

, , 7 σχόλια
Η τελευταία μου αγάπη είναι τα κρεμαστά διακοσμητικά που μετά από αυτή την εκδοχή είπα να δοκιμάσω και εκείνη που κρεμάς ή κολλάς διάφορα πλεκτά (και όχι μόνο) μοτιφάκια σε ένα κομμάτι ξύλο. Ενδιαφέρουσα διαδικασία από την αρχή που πρέπει να βρεις το κατάλληλο ξύλο, να το καθαρίσεις, να το λειάνεις, να το περάσεις βερνίκι ή χρώμα μέχρι τη στιγμή που θα πλέξεις τα συνοδευτικά και το τέλος που θα βρεις τις κατάλληλες θέσεις που θα αναδείξουν καλύτερα το όλο σύνολο.

Μια κουκουβάγια που στέκεται επάνω σε ένα ανθισμένο κλαδάκι...


...και ένα κρεμαστό ενυδρείο.



7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και τα δυο!!!!!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα !!!!Τί όμορφα πράγματα που φτιάχνεις !!!!!Θα δοκιμάσω να τα φτιάξω με ύφασμα και τσόχα (γιατί στο βελονάκι είμαι αρχάρια ) και όταν κάνω την ανάρτηση θα αναφέρω βέβαια το blog σου από όπου πήρα την ιδέα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει η έκφραση της κουκουβάγιας Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι κι εμένα, γι' αυτό προτιμώ αυτές με τα ανοιχτά μάτια!

      Διαγραφή
  4. πάρα πολύ ωραια,
    ειδικα το πρωτο!

    Απο οτι βλεπω εισαι επαγγελματιας στο βελονάκι!
    Εγω ειμαι ακόμη στο first level :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμένα αυτό το κουκουβαγάκι από τα τόσα που έχω φτιάξει είναι το αγαπημένο μου!

      Διαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget