τσάντα patchwork με το βελονάκι

, , 4 σχόλια
Η προτελευταία για το καλοκαίρι (εχμ, αυτό μην το δέσετε κόμπο) και η πρώτη στην προσπάθειά μου να φτιάξω patchwork με το βελονάκι (η δεύτερη είναι ήδη σε εξέλιξη).
Κάθε patchwork που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να συνθέτεται από ένα πλήθος χρωμάτων, έτσι κι αυτό είναι σούπερ πολύχρωμο.


Και πάνω που "τσακωνόμασταν" μαμά και κόρη ποιά θα πρωτοπάρει αυτό το τσαντάκι, ήρθε η αδερφή μου και αποφάσισε να μας γλυτώσει από την επικείμενη οικογενειακή τραγωδία παίρνοντάς το δικό της.
Παρακάτω μια λεπτομέρεια. Δοκιμάζοντας διάφορες βελονιές μου προέκυψε το παρακάτω κίτρινο τετραγωνάκι πλέκοντας μία σειρά sc στη μπροστινή θηλιά κάθε σειράς και μία στην πίσω.


Δεν ξέρω καν αν έχει κάποιο όνομα αυτή η "βελονιά", αλλά μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα και θα τη χρησιμοποιώ συχνά. Να εδώ κι άλλο ένα τετραγωνάκι μ' αυτόν το τρόπο. Από την καλή:

 Και από την ανάποδη:

Το διπλό λουλούδι που στολίζει το κοραλλί τετράγωνο, το είχα φτιάξει εδώ και αρκετό καιρό ακολουθώντας τις οδηγίες της Έλενας από τις Κερασόπιτες και περίμενε στο καλαθάκι του το ταίρι του. Νομίζω τελικά ότι αυτή η τσαντούλα του ταίριαξε άψογα. Φτιάξτε το κι εσείς, οι οδηγίες της Έλενας είναι όπως πάντα λεπτομερέστατες και ακριβέστατες.

4 σχόλια:

  1. Εκπληκτική τσάντα! Τέλειος συνδιασμός χρωμάτων και γεωμετρικών σχεδίων. Κρίμα που δεν είμαι και εγώ αδερφή σας ...μήπως να με υιοθετήσετε για να πάρω και εγώ κανένα τσαντάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερη τσαντα, μπραβο! θα φτιαξω κι εγω μια παρομοια οταν τελειωσω μ' αυτα που φτιαχνω τωρα. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά από τις ομορφότερες τσάντες που έχω δει. Πρέπει να το δοκιμάσω........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή επιτυχία κορίτσια αν την ξεκινήσετε! το ωραίο με το patchwork είναι ότι ξεχνάς τις οδηγίες και βαδίζεις όπου σε οδηγεί η έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget