γλυκιά κορδελίτσα

, , 2 σχόλια
για μια εξίσου γλυκιά μικρή κουκλίτσα. Ελπίζω να της αρέσει και να την καταφέρουμε να την κρατήσει στο κεφαλάκι της ώστε να βγάλουμε μια φωτογραφία πιο χαριτωμένη από αυτή που αναγκαστικά έχω εδώ τώρα:


Και μια παιχνιδιάρικη καρφίτσα - πουλάκι. Με τον καιρό να φτιάχνει όλο και περισσότερο μέρα με τη μέρα δεν έχω διάθεση για "σοβαρά" σχέδια...


Πολύ εύκολα με ένα ταιριαστό κορδονάκι μπορεί από καρφίτσα να μεταμορφωθεί σε κρεμαστό. Αυτή καθώς και τις άλλες καρφίτσες μου θα τις βρείτε στην αντίστοιχη σελίδα.

2 σχόλια:

  1. Αν κρίνω απο το μέγεθος της κορδελίτσας και απο δικιά μου εμπειρία μάλλον δε θα μείνει για πολύ στο εν λόγω κεφαλάκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα elena δεν έχεις άδικο! όταν η κόρη μου ήταν μωρό, σε όλες τις φωτογραφίες όταν φορούσε κορδέλα το χεράκι της ήταν έτοιμο να την τραβήξει, αλλά όσο για μια φωτογραφία προλαβαίναμε να τη βγάλουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget