Λουλούδι με το βελονάκι

, , 3 σχόλια
Επιτέλους! Το πρώτο μου λουλούδι είναι γεγονός! Δεν είναι χαριτωμένο;



Σιγά το πράγμα θα μου πείτε, αλλά εμένα με παίδεψαν πολύ. Προσπαθούσα να ακολουθήσω οδηγίες από blogs από youtube αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Μέχρι που βαρέθηκα και έκανα δοκιμές στην τύχη. Έτσι προέκυψαν τα παρακάτω απροσδιόριστου τύπου άνθη.


Αλλά με τις οδηγίες που βρήκα εδώ όλα ξεκαθάρισαν. 



Ναι, τελικά ήταν εύκολο!



Και τώρα που λύθηκε το μυστήριο του λουλουδιού, ώρα να επεξεργαστώ ένα άλλο. Εκείνο του μαγικού τετραγώνου -όχι των μαθηματικών- της γιαγιάς.

Υ.Γ. Μόλις ολοκληρωθεί, θα το αφιερώσω στη γιαγιά μου που το βελονάκι ήταν απλά η προέκταση του χεριού της. Θα έχει ρίξει πολύ γέλιο από εκεί πάνω έτσι και βλέπει τα καμώματά μου...

3 σχόλια:

  1. Αυτό με το βελονάκι ποτέ δεν το συμπάθησα! Αλλά εσένα ποιάνει το χέρι σου σε αυτά!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμένα η σχέση μου με το πλέξιμο είχε προχωρήσει μέχρι τη δημιουργία ενός κασκόλ στα μαθητικά μου χρόνια. Μου φαινόταν απίστευτα βαρετό, αλλά αφού το είχα ξεκινήσει δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω στη μέση!
    Τα λουλουδάκια και ότι άλλο τελειώνει γρήγορα μου αρέσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο!!!
    Μπράβο βρε χρυσοχέρες, να τα βλέπουμε κ μεις οι ακαμάτρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσφατες αναρτήσεις

Recent Posts Widget